|
Debattråden blev ikke fundet, prøv at søge.
Se kategorierNye debatter![]() hey alle det mig heh
hva gør man når en som fx @gittemariesbff bare som eksempe... 12 indlæg Teknik ![]() Det ser ud til at links til YT links ikke virker hvis de henviser til shorts, og... 2 indlæg Arto debat ![]() Heya peeps - kan godt være jeg bare er blind eller dum, men er der ingen mulighe... 9 indlæg Arto debat ![]() Når man tagger personer med @, så ville det være rart at Arto selv kommer med fo... 14 indlæg Arto debat ![]() Jeg fik lige en vanvittig ide. Kunne det ikke være sjovt at lave "Radio Arto" so... 7 indlæg Arto debat ![]() Dette er en test af billeder i debatten. Dette er en test af billeder i debatten... 9 indlæg Arto debat ![]() Jeg vil bare gerne lige give feedback på, at jeg synes det er en god ide at ændr... 5 indlæg Arto debat ![]() Nu er den rødlilla regering en realitet, men hvor længe tror I den holder?
Jeg g... 10 indlæg Politik Aktive debatter![]() Sidste side Bare for hyggens skyld og for at få tiden til at gå til jer som keder sig og ikke har noge... 7.153 indlæg Fri snak ![]() Her er en opdateret og mere flydende version af din tekst:
---
Laver du musik? Lad os ... 12 indlæg Musik/kultur ![]() Sidste side Artist og nummer .. Now Playing var en fantastisk feature på det gamle messenger :D 151 indlæg Musik/kultur ![]() Sidste side Hvor stor en betydning har aldersforskel, når I dater?
Og hvad er jeres øvre/nedre grænse ... 159 indlæg Kærlighed ![]() Så er Arto også tilgængelig på engelsk. Man vælger den engelske version under sine indstil... 7 indlæg Arto debat ![]() Hvilket games spiller du mest?😊
I mit tilfælde, er det mest Fortnite som nr1 også kommer ... 25 indlæg Gaming ![]() Hej derude.
Jeg kigger stille og roligt på at flytte fra Bornholm og kigger egentlig vidt... 30 indlæg Hus/have |
Opslagstavlemia10 K33 Handymanden M36 KIK K20 rico39 M39 Emsaroto K35 Vrrrreviyo M33 Niko1990 K35 Casperdalby M34 Babygirl K34 Cryppo M33 |