Debat Fri snak![]() Artos uofficielle chatHej og velkommen til. ![]() Kan man sige first like til sit eget emne? Anyways jeg regner med at være online fra 20-21 og jeg håber på at der kan komme lidt aktivitet herinde 🤗 ![]() 4 - morten: tak 😀 jeg går ud fra at det er et accept for at vi holder os indenfor rammerne 😅 ![]() 6 - Klit: Superfin og lidt en trøst da vi ikke havde fået billetter til Copenhell i år. 😣 ![]() 7 - Katrines: det var da genialt (dog lidt ærgerligt hvis du gerne ville have været til copenhell) men det er fedt når samfundene rundt omkring kan få sådan noget op at køre. Vi kan ikke engang være nok til at holde vejfest og der er alligevel 100+ huse på vejen/kvarteret 🙄 ![]() 8 - Klit: Jeg ved ikke hvad der gik galt med den bestilling til Copenhell. Men afsted kom vi ikke. 😂 ![]() 9 - Katrines: Det lyder da også helt genialt! Var der så live musik? ![]() 10 - Klit: Ja, der var cover bands så der var noget sidde og høre på. Tømmermænd, ikke så meget som et par Treo’er ikke kan klare. Det er nok mere søvn der mangler. 😅 ![]() 11 - Katrines: årh det var da dejligt. Jeg synes altid at jeg er helt bombet efter en aften/nat ude med alkohol involveret (det var ikke det store problem førhen) ![]() 11 - Katrines: jeg blev i øvrigt fedtmule i den store Anders And personlighedstest. Jeg tør næsten ikke tage flere 😂 ![]() hejsa fed ide med en tjat. |