Debat Musik/kultur![]() Anbefalinger af podcasts!Jeg skal snart tilbage på arbejde og det betyder 30km cykling alle ugens arbejdsdage. Og jeg kan godt lide at lytte til podcasts når jeg cykler. Men mangler ny inspiration? 🤷🏼♀️ … Så hit me with your favourite once! I må gerne lige skrive kort hvad man kan forvente af den i anbefaler 🙏 ![]() 3 - Skoll: måske… synes jeg er gået lidt kold i lydbøgerne… 🫣 jeg har haft svært ved at find den der lige fanger. ![]() 4 - Emsaroto: Altså, jeg lytter stortset kun til faglit, så jeg ville nok ikke anbefale noget du som sådan plejer at høre 🤣 Jeg har dog også et par booktok titler på hjernen, men de passer nok ikke så godt ind her. ![]() 1 - Emsaroto: Er ikke selv den store podcast lytter, men der var en årrække hvor jeg lyttede til Ear Biscuits med Rhett & Link. ![]() 7 - the1andonly: Åh hvad omhandler det? ![]() 8 - Emsaroto: Det er forskelligt, det er egentlig bare 2 gode venner der snakker om løst og fast, så der er ikke rigtigt et tema som sådan ![]() 10 - wildriftskuffe: desværre. Altså jeg hører mest dokumentar og andet real life stuff. Men jeg kender nogen der synes godt om akavet Emma og alt med ham der Mathias helt? 🤷🏼♀️ |