Debat Mad/drikke![]() Drinks/cocktails! 🍸Kan vi lige snakke om hvad jeres favorit drink/cocktails er? Pt kører jeg en del espresso Martini ind 👌🏼 ![]() 51 - DetErLigeDet: hvor får jeg evt fat i den? ![]() 54 - Emsaroto: Jeg smagte den i weekenden. Jeg siger ikke jeg er fan af den, men den kunne et eller andet. 🙂 ![]() 53 - Katrines: Nej, den hedder SØD by Wild Distillery. Den kan kun købes på færgen til og fra Bornholm, i deres butik og enkelte andre butikker. Ved dog ikke hvor, fordi jeg har aldrig set den før. De har den dog på deres webshop! https://wilddistillery.dk/collections/gin/products/jordbaer-gin ![]() 52 - Emsaroto: før hen ku man få den i netto ... men tror du ka købe den på internettet ... har ik set den i mange år ![]() Det er helt klart champagnebrus : ![]() Gin Hass er favoritten, eller andet der er lidt på den sødere side. Drikker også øl, men det er ikke så meget for smagen, mere fællesskabet 🤣 ![]() 60 - Kristo: ej seriøst!! Gin Hass er min drik! All time. Tror der røg en øl ned i fredags og ellers var det gin Hass. De er bare gode!!! |