Debat Mode

1: mille83 K42
10/03, 07:12
mille83

genbrugs butiker.

Hej.
jeg er typen som har min egen stil og smag.

har fundet ud af ved at gå i genbrug så kan man få meget forskelligt jeg elsker farver og elsker alle de ting man kan få sådan et sted.
hvordan har i det selv med genbrugs butikker og jeg føler virkelig at man kan spare mange penge.

2: cadamo K30
10/03, 08:20
cadamo

Jeg har handlet primært genbrug i mange år.
Senest købte jeg et nyt, større entremøbel til 40 kr.

Men bruger fx også Reshopper til ting til børnene. Og Sellpy til tøj.

Synes desværre meget af det i genbrugsbutikkerne i dag enten er for dyrt eller dårlig kvalitet. Giver altså ikke 70 kr for en Shein kjole. Jeg vil ikke engang eje sådan én 😅

3: DanielFrank M36
11/03, 20:20
DanielFrank

Jeg elsker at gå på opdagelse i genbrugsbutikker. Ikke for potentielt at spare penge på tøj el. lign., men for at dykke ned i historien. Jeg elsker at finde gamle sager, der kan vække minder frem. Typisk er jeg på jagt efter gamle VHS-bånd, PC- og konsolspil fra 90'erne, eller andet, jeg lige finder spændende.

2 - cadamo: Helt enig med dig. På den anden side - jeg ville nok også se lidt fjollet ud i sådan en...

4: Garnglad K52
12/03, 10:10
Garnglad

Jeg køber også ind i og donerer til genbrugsbutikker.
Vi fandt en god kontorstol på genbrugspladsen helt gratis.

5: mille83 K42
13/03, 06:59
mille83

jeg elsker kjoler.
og hårdpynt og jeg synes bare det er så dyrt i de almindelige butikker så jeg prøver at finde fede ting.elsker farver.
og har mok også min egen stil.
jeg følger ikke moden.
men gør alt for ikke at se kedelig ud.
det er vigtigt for mig bare at være mitzi.

jeg kan godt mærke at jeg spare penge men jeg bruger så mine penge på andre ting.
man kan jo ikke det hele.
fandt en virkelig flot jakke.
som var sort og meget anderledes.
til 80 kr.
meget lækkert.
kigger ikke så meget på mærket men mere om det paser in hos mig og jo mere skrigende det er jo bedre og federe er det for mig.

6: MegaHiro91 M34
13/03, 14:00
MegaHiro91

Genbrugsbutikker er altid spændende. Jeg går gerne i både Kirppu og Røde Kors for at kigge efter alt fra legetøj til videospil. Skal jeg have nyt tøj er det også i genbrugen. Nægter at give bloody 500kr i Levi's for et par jeans når jeg kan få et udmærket par brugt for 20-40kr.

7: Permulle K28
18/03, 17:08
Permulle

Jeg er kæmpe fan af genbrugsbutikker selv og er også selv frivillig i min lokale Danmission med både butiksdelen og SoMe-managerdelen 😊

8: Tanja96 K29
19/03, 14:38
Tanja96

Jeg halser også i genbrugsbutikker. Jeg køber hvad jeg lige finder 🙂

9: FedeFrede M29
21/03, 14:24
FedeFrede

Der er få ting som er bedre end en tur i genbrugsbiksen 😍

10: Katrines K24
18/06, 18:52
Katrines

Jeg bruger meget genbrugsbutikker. Jeg har ofte fundet lækkert tøj til ganske få penge. Og skulle man gå hen og blive træt af det, kan man jo give det tilbage igen. 😊

11: Peterplet M36
18/06, 20:02
Peterplet

Jeg elsker at gå rundt at kigge i genbrugsbutikkerne 😊, man kan jo pludselig falde over en ting man har ledt længe efter.

Alt behøves ikke nødvendigvis at være nyt. 😃