Debat Mode![]() genbrugs butiker.Hej. har fundet ud af ved at gå i genbrug så kan man få meget forskelligt jeg elsker farver og elsker alle de ting man kan få sådan et sted. ![]() Jeg har handlet primært genbrug i mange år. Men bruger fx også Reshopper til ting til børnene. Og Sellpy til tøj. Synes desværre meget af det i genbrugsbutikkerne i dag enten er for dyrt eller dårlig kvalitet. Giver altså ikke 70 kr for en Shein kjole. Jeg vil ikke engang eje sådan én 😅 ![]() Jeg elsker at gå på opdagelse i genbrugsbutikker. Ikke for potentielt at spare penge på tøj el. lign., men for at dykke ned i historien. Jeg elsker at finde gamle sager, der kan vække minder frem. Typisk er jeg på jagt efter gamle VHS-bånd, PC- og konsolspil fra 90'erne, eller andet, jeg lige finder spændende. 2 - cadamo: Helt enig med dig. På den anden side - jeg ville nok også se lidt fjollet ud i sådan en... ![]() Jeg køber også ind i og donerer til genbrugsbutikker. ![]() jeg elsker kjoler. jeg kan godt mærke at jeg spare penge men jeg bruger så mine penge på andre ting. ![]() Genbrugsbutikker er altid spændende. Jeg går gerne i både Kirppu og Røde Kors for at kigge efter alt fra legetøj til videospil. Skal jeg have nyt tøj er det også i genbrugen. Nægter at give bloody 500kr i Levi's for et par jeans når jeg kan få et udmærket par brugt for 20-40kr. ![]() Jeg er kæmpe fan af genbrugsbutikker selv og er også selv frivillig i min lokale Danmission med både butiksdelen og SoMe-managerdelen 😊 |