Debat Gaming![]() Hvad gamer i for tiden?Jeg prøver at holde mig beskeftigt og mangler nogle gode spil at gå igang med. Så hvad gamer i, hvor meget tid kan i bruge på det? ![]() 2 - SoundVuffer: Det var uventet 🤣 ![]() Well du gik ikke i dybten med om det var brætspil, konsolspil eller hvad vi var ude i 😜 Og der er jo flere tråde om PC spil og sådan, så synes jeg det var et frisk indspark det her 🤣 Skal lige understrege det er super hyggeligt! For ikke rigtig gamet i øjeblikket, der er alt for meget at se til, men CS, Minecraft, listen er lang og tager den på gefuhle ![]() Har ikke spillet i meget lang tid, men er for nyligt begyndt at spille lidt Diablo 2: Ressurected, som var på tilbud her i julen til 100 kr. Ellers bruger jeg det meste at min fritid på at programmere eller samle / digitalisere VHS. ![]() Jeg har lige gennemført Spider-man 2 på ps5. Ellers i hvert fald hovedhistorien. Er glad for karakteren, og synes spillet er fantastisk ![]() Jeg har aldrig været en gamer-type. Men det er vel heller ikke et krav. 🤷🏼♀️ Så, altså, hen over julen har jeg genoplivet gode gamle Roller Coaster Tycoon. 🤣 ![]() Jeg har lige gennemført It Takes Two sammen med kæresten. Ellers har jeg mest spillet VR. Er gået lidt i stå med Half Life Alyx. ![]() Jeg er i gang med Baldur's Gate 3. Spiller en half-elf ranger med en ven der har en barbarian teafling (hvis jeg husker korrekt). Vi har mest Karlach og Astarion med rundt som companions. ![]() De nye Hitman-spil har også mange gode timers underholdning i sig, specielt hvis man kaster sig ud i de mange udfordringer. ![]() 25 - Clausj89: Tillad mig at anbefale Minesweeper, som du nok godt kender. Havde en ordentlig besættelse for år tilbage 😅 ![]() 24 - Cityengell: Hogwarts Legacy? fedt spil 😃 ![]() For mit vedkommende, til PS5: Astro Bot, gennemført ikke 100%'et endnu, dog. Andre: De originale Grand Theft Auto (GTA III, Vice City or San Andreas på original Xbox (2001) Ud over det, så en helvedes masse gamle arkadespil og konsolspil emuleret i devmode på min XSX. 😊 ![]() Jeg har haft en FiveM server i RP i snart 4 år, og spiller det meget og udvikler på min server men spiller også mange andre spil med mine følgere fra andre social medier. For tiden er ETS2 Online i fuld gang 😊 ![]() Minecraft på en server. Godt at slappe af på med lidt afslapning der. ![]() Fik gennemført Ratchet and Clank 3 Up Your arsenal til ps3 her i søndags og er lige gået i gang med Spider-Man Miles Morales til ps4. ![]() 38 - MetalSimon: Den kan du roligt glæde dig til!!! ![]() Der er nu - her 4 år og 4 måneder efter udgivelsen af PS5 - nogle ulemper ved, at opgradere fra PS4 til 5, heller ikke på prisen. Særligt ikke efter, at den svinedyre PS5 Pro kom på gaden, er originalkonsollen af PS5 blevet helt rimelig i prisen. Hvad man så herefter får i forhold til PS4 er virkelig kun fordele, som ikke bør være nødvendigt at nævne her. De første par år var den meget svær, at få fat på og meget dyr. Ingen af delene er længere tilfældet. Og den er bagudkompatibel med næsten alle PS4 spil også, på nær vist nok 2-4 spil, og det er sådan noget som Karaoke et eller andet 🤣 ![]() Det kunne jeg godt forstille mig, at der er bedre kvalitet, oplevelser og fordele i at game på en ps5 frem for en ps4. ![]() Mest af alt fordi den starter spillene lynhurtigt op og er ultra stille. Der er ikke noget jetjæger over dén, sagt med respekt. Har selv ejet en PS4, og jeg kan godt huske, at den larmede en del. Det vænner man sig til, dog. Men det gør da ikke noget, at undvære jetflyet, når nu det skal være. Hehe 😃 |