Det samme, vi spillede dog også på commendor, nintendo og amiga.
Det var gode tider.
Havde ikke så mange spil som barn 90'erne/ start 00'erne, men nogle af dem jeg havde (Og stadig har den dag i dag) var:
Warcraft II
Warcraft III + Frozen Throne
RollerCoaster Tycoon 3
Pokemon Gold version
Tony Hawks Pro Skater 1 & 2
DOOM
Quake
Age of Empires
Warcraft II og III
Theme Park World
Pokémon Silver (Jeg fik det på en ferie til Fuerteventura, hvor jeg så det i et butiksvindue, og plagede min mor i 4 dage om det, og det har nok været i start 00'erne, men release date er vist 1999)
Tekken(Jeg kan ikke huske om 3 var i 00'erne, men jeg har spillet dem alle)
Diablo 1 og 2
Half-Life(CS 1.5 og 1.6 da de kom ud)
CC: Red Alert
Starcraft og Starcraft Brood War
Sååå mange klassikere..
Jeg var specielt optaget af Starcraft, da jeg fik en forkærlighed for RTS spil, hvilket nok også er ret tydeligt i listen 🤣
Mange navne som jeg genkender, men har ikke spillet 😅
Jeg snakkede med min bror i går og han fik mig at huske et spil som vi spillede meget; Heroes of might and magic, men kunne ikke huske om det 3 eller 4
5 - FaroeCookie: Det var 3 🤣 Det er altid 3 🤣 Det glemte jeg på min liste!
Der er mange gode. 😊
Theme Park World , DOOM, Half Life, Red Alert, Roller coaster Tyccon. et par stykker 😊 .
1 - FaroeCookie: Nu ved jeg ikke hvor meget du var i Quake, men jeg kan nævne at jeg spillede det med IceMat, direkte fra ham designede og fremstillede den type mussemåtte, specifikt til Quake 😜 Jeg mener han blev opkøbt eller noget lignende, og IceMat endte med at blive til eller merge med SteelSeries eller noget i den stil 😃
Warcraft 3, Age of Empire 1 og 2, GTA London og GTA 2, Doom, Vigilante 8, Crash Team Racing
Jeg gamer skam stadigt Heroes of Might and Magic III og Transport Tycoon Deluxe