Debat Kærlighed![]() Dating på ArtoHey helt ny herinde så er nysgerrig på at vide om der er nogen herinde der bruger Arto som en "Datingside" eller om det udelukkende er for debatterne? ![]() Jeg har det sådan, vil da være rart hvis jeg kunne finde en date/kæreste herinde, men ellers bruger jeg det bare for at få nye venner ![]() Det er vel hvad man gør den til. ![]() Men det skal du da? 🤠 Du har ingengang 7/7 ordning eller har du? Så du har rig mulighed for at få det pontentielle ud af dit liv! 🤗 ![]() Hvad er det man plejer at sige? Man finder intet når man leder, men hviler man i sig selv, bliver det serveret. 3 - Toppe: Det er skrevet lidt i relation til det med at have formålet med at finde partnere i fællesskaber. Jeg har mine tvivl om det, hvis formålet er dating. Jeg tror de fleste ville se det som manipulation, når man "foregiver" at være interesseret i A, men kun bruger det til at finde B. Jeg kan dog tage fejl, da det kun er ud fra hvordan jeg selv ville opleve det ![]() 6 - Skoll: Jo men man foregiver nødvendigvis måske ikke, at gå til noget man kan lide 🤠 ![]() 8 - honninghjerte: Hvordan havner du i situationer hvor de skriver klamme ting til dig? Ikke at det er dit ansvar hvad andre skriver og til hvem, men jeg ved at de fleste sociale medier idag har funktioner, hvor man selv bestemmer hvem der kan skrive til en, eksempelvis med et aldersfilter. ![]() 10 - Toppe: Dem er der efterhånden mange af 🤣 Om jeg mistænker det eller ej, så prøver jeg altid at holde mig til hvad jeg normalt ville svare, med udgangspunktet at folk ikke er trolls 🤣 Nå ja, vores "smag" hvad angår dit sidste indlæg, er nogenlunde modsat 🤣 ![]() 11 - Skoll: Ja jeg tror gerne at vores smag er modsat haha 😜 Jeg kunne godt savne noget af det nørdet ved dine typer, og have det på mine egne typer 🙏🏻😂 ![]() 12 - Toppe: Alle er nørdet på deres egen måde! Men generelt set er det ikke specifikke typer jeg går efter, det er rigtig meget personligheden, så jeg prøver så vidt som muligt at undgå generalisering og kategorisering i "typer", selvom det selvfølgelig er næsten umuligt, når kulturelle tendenser eksisterer. Men for at give et eksempel, som du nok ikke ville tro, så er det oftere end ikke, "typerne" du nok ville tænke som CBS stræberne, der tager kontakt til mig. Dem du nok ville betragte som det omvendte af "min type" 🤣 ![]() Altså jeg er allerede medlem af singlegrupper på facebook, monster underholdende til tider. har mødt gode mennesker der inde og knapt så fede mennesker. Jeg fandt min eks mand over arto i sin tid. Det var lidt sjovt xD At det så er eks nu er der mange grunde for men det muligt at finde en gennem sociale medier om dette. |