Debat Arto debat

Af tidligere bruger
31/10/2024, 20:55

censur på arto

hej arto! hvad synes i om at moderatorerne her på siden sletter opslag og kommentarer?

52: Pronoia X38
22/12/2024, 15:08
Pronoia

Spørger du om hvad vi synes om at moderatorene moderer og administratorene administrer indholdet på siden? Jeg tænker det virker oplagt at deres handlinger stemmer overens med deres rolle på siden. Men hvorvidt det er censur, det er en anden sag.

53: Herakles M50
07/01, 19:05
Herakles

Lonewolf det har sin pris at være kaosbruger 😉 ..Jeg ser nu frem til der evt kommer "grupper"

54: skattefar M28
08/01, 22:34
skattefar

"hej arto! hvad synes i om at moderatorerne her på siden sletter opslag og kommentarer?" - skattemor 2024

lost but not forgotten

55: flosk M35
08/01, 22:53
flosk

54 - skattefar: Man kan også bare lære at overholde reglerne og lytte til moderatorerne. Det gjorde skattemor ikke. 😉

@Morten gav hende flere advarsler.

56: skattefar M28
10/01, 00:12
skattefar

hvem er morten? jeg savner skattemor, hun bidrog virkelig til fællesskabet 😞

57: Chano M41
10/01, 01:55
Chano

56 - skattefar: Ingen grund til at spille dum, jeg er helt sikker på du ved hvad der er forgået, og hvorfor tingene er sket som de er sket. Hvis du har noget du mener er vigtigt at diskutere, i forhold til en blokering, så står der en mail adresse enten under "regler" eller "privatliv" som findes i bunden af alle sider. Skriv en mail dertil, så er jeg sikker på der er nogen der læser den og kan give dig en forklaring.

Det er IKKE noget vi andre kan gøre noget ved, uanset hvor meget du brokker dig over det i debatten.

Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm