Debat Arto debatAf tidligere bruger 31/10/2024, 20:55 censur på artohej arto! hvad synes i om at moderatorerne her på siden sletter opslag og kommentarer? ![]() Spørger du om hvad vi synes om at moderatorene moderer og administratorene administrer indholdet på siden? Jeg tænker det virker oplagt at deres handlinger stemmer overens med deres rolle på siden. Men hvorvidt det er censur, det er en anden sag. ![]() "hej arto! hvad synes i om at moderatorerne her på siden sletter opslag og kommentarer?" - skattemor 2024 lost but not forgotten ![]() 54 - skattefar: Man kan også bare lære at overholde reglerne og lytte til moderatorerne. Det gjorde skattemor ikke. 😉 @Morten gav hende flere advarsler. ![]() 56 - skattefar: Ingen grund til at spille dum, jeg er helt sikker på du ved hvad der er forgået, og hvorfor tingene er sket som de er sket. Hvis du har noget du mener er vigtigt at diskutere, i forhold til en blokering, så står der en mail adresse enten under "regler" eller "privatliv" som findes i bunden af alle sider. Skriv en mail dertil, så er jeg sikker på der er nogen der læser den og kan give dig en forklaring. Det er IKKE noget vi andre kan gøre noget ved, uanset hvor meget du brokker dig over det i debatten. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm