Debat Studier og job![]() Arbejde som sshEr uddannet ssh’er her i marts. Mit vikariat udløb her i oktober. Hvad er fordelen og ulemper ved sosu vikarbureauerne? Hit me! 🌸 ![]() Er det ikke det samme som alle andre vikarbuearuer? Fordele:
Ulemper:
Overall: ![]() En anden stor ulempe er at det kan være svært at arbejde med relationskompetence i centrum hvis man bliver sendt et nyt sted hen dag for dag eller uge for uge. Det er i mine øjne både det mest givende samt et vigtigt redskab i arbejdet. ![]() 1 - Fartiltristan: jeg synes personligt ikke at det pynter på et CV hvis man har været vikar i 5 år fremfor 5 års fastansættelse, hvis man havde muligheden herom (det kommer an på arbejdsløsheden i ens fag) ![]() 4 - Klit: Njaeh.. I mit fag er der næsten ingen arbejdsløshed, og det er faktisk det der fører til flere vikariater 🤣 Stortset alle nyuddannede i mit fag, uden på forhånd at have foden inde ad døren, starter med vikariater. Typisk længerevarende vikariater som ofte fører til fastansættelse, eller projektstillinger, der leder til andre projektstillinger, men der er rigtig mange vikarstillinger 😃 |