Debat KærlighedUtroskab eller lystHvor går jeres grænse for utroskab? Det komme an helt an på hvad man aftale med sin partner. Hvis ens partner ikke er med på man lavet den slags vil jeg sige det er utroskab. Men hvis ens partner er okay med det er det ikke utroskab Kommer an på hvad du mener med videoer, er det selv at være med i en, eller bare se det? Jeg vil ik mene at det er utroskab, at man ser videoer 😊 Hvis en kommende kæreste ser voksen videoer, som findes på de forskellige voksen sider, ser jeg det ikke som utroskab. Men hvis det er videoer han har fået tilsendt fra en anden kvinde så ja så ser jeg det som utroskab 😊 P*** er ikke utroskab i mine øjne, men OF er. Hvis nogen skulle være i tvivl, så er svarene i denne debat hele grunden til at det er så svært at vurdere hvad "utroskab" er 🤣 I og med at alle er forskellige og har forskellige grænser, så er det umuligt at give et helt fast svar på hvad utroskab er. Er det eksempelvis utroskab hvis man har flirtet med en i byen, fordi man ikke selv definerer det som utroskab, og derefter kommer hjem til partneren og får af vide at det er utroskab? Hvem har mest ret? Hvorfor? Det er jo utroligt subjektivt. Reelt set, så er utroskab defineret af de aftaler og forventninger du har med din partner, for nogle betyder det et meget lukket forhold, og for andre er alt tilladt 🤷🏼♂️ Den eneste der ved hvad utroskab er i dine øjne, er dig, så sørg for at afklare med din partner, hvad du forventer af dem, og omvendt. Hvis man er ret enige så er det super, ellers må man finde ud af om der er et kompromis der kan accepteres. 8 - Tim: En tilføjelse til sådan en partneraftale kan være "Hvis man ubevidst overtræder en grænse man ikke er bevidst omkring, så snakker man og sørger for at det ikke sker igen" Jeg oplever ret ofte at folk kører med absolut nultolerance overfor "utroskab", men det er som regel deres egen definition, og den kan ingen andre vide 100%. Det er vildt hvor mange forhold jeg har oplevet gå i stykker på grund af det. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm