Jo, det kommer bare an på hvor komplicerede de er.
hvis jeg skal til at holde øje med 30 forskellige stats for at holde min karaktér i live så giver jeg op 😅
Jeg spillede en del The Forest en overgang (da den stadig var beta). Og så er der selvfølgelig altid Minecraft.
@Tim
Årh! Det er ellers dem jeg elsker mest. haha.
@Pronoia Umiddelbart fine spil. Dog er jeg nok mere til Soulmask, Once Human osv.
@Kinetic
Det er også nice! Har selv spillet to'eren.
Venter stadig på at dead matter bliver færdigt, backede det i 2017 🥴
8 - Tim: De tog nok bare pengene og skred, eller de løb tør undervejs.. Alternativt kan du vel spille det når du engang gå på pension? 😜
10 - Chano: Nej nej.. de udvikler stadig på det.
de er bare endt i en "vi har ikke et egentligt roadmap, så vi laver hvad vi vil.. uuuh en ny version af unreal engine, lad os lige opdatere og fikse alt der går i stykker før vi arbejder videre"
det er så sket adskillige gange over de seneste år 😅
11 - Tim: Ah.. Så de er en flok uorganiserede amatører. 😜
Jeg er total fan af 7dtd. Nok mit favorit spil sammen med Tetris
Elsker 7DTD. Det absolut yndlings af survival spil ❤️ 🤣
Har aldrig rigtig kastet mig over genren, men har været fristet af flere omgange, er der nogle gode anbefalinger ?
@Maniack Det er også et nice spil. 👍
Mit all time yndlings spil er Don't Starve Together 😊
Jeg har spillet ARK, Stranded Deep, Conan Exiles og Ancestors. De er rimelig gode. Hvilke platformer spiller I på? Jeg er selv på PS4 mest, men også iMac og PC 🙏
7 days to die er også en god klassiker, men meget begrænset på konsol
Jeg spillede engang meget Rust. Efter godt og vel 4.000 timers samlet spilletid trak jeg en streg i sandet. Har siden spillet DayZ, men det er ikke blevet til meget, da jeg ikke har nogen at spille det med.
Jeg ved ikke lige hvor vidt Rust går under den kategori længere, men ellers har jeg 9000 timer i Rust, og nok 20k+ I Arma2/Arma3 tilsammen i DayZ 🤣 🙏
23 - Keanrocks: Hvis ikke Rust handler om overlevelse, så ved jeg ikke hvad det handler om 🤣
Jeg ser bare survival spil, som hvor man skal koge vand for ikke at blive syg osv osv. Føler mere Rust bare er PvP end alt andet. Jeg føler bare ikke det er survival hvertfald 🤣
Holder pause fra gaming men 7days2die
Jeg spiller ark ascended 😊
for tiden er det Moddet Minecraft All The Mods 10
jeg spiller 7 days og Raft 😊
det er nok de eneste survival games jeg bruger tid på fortiden 😊
Men har da et bred udvalg af survival games liggende på steam 😃
The Long Dark og Sons of the Forest er begge gode
pt bliver der nørdet..once human 😊
Lang tid siden jeg seriøst har spillet et.. tror det sidste jeg spillede lidt var Dark and Light aha
jo pixie jeg gamer ark på ps5
Jeg spiller så småt 7 Days to Die med nogle venner. Det er såmænd ret godt.