Debat Musik og kultur![]() Hardstyle/RawstyleEr der mon nogen herinde som lytter til hardstyle/rawstyle? Jeg høre det selv og mangler nogle flere bekendtskaber indenfor den verden :D ? ![]() Rawstyle og Hardstyle kan noget på anlægget i bilen, er dog selv rigtig kræsen med rawstyle. Men finder jeg noget jeg kan lide, så skal det da gemmes! 😍 ![]() Heej 🤣 jeg har først set nu at der er nogen der har skrevet 🤣 😭 Er der nogen af jer der tager til events? ![]() Jeg tager til Robot Ravolution i Göteborg her om et par uger, og igen til Maj i Stockholm til Sana duri 😊 ![]() Sidste 2 gange jeg var afsted, var August også i Sverige til Owl. Lukket ned nu, og så i Odense i Oktober til nrgyzed. Overvejede igen her til januar, men havde skam ikke lige tid 😭 ![]() Fedt at du tager til events, det gør jeg også 😃 jeg gad virkelig godt til Sana Duri! Jeg har været til Defqon.1, Qlimax, Airbeat one og mange andre events udenlands og er også til de events der er herhjemme 😃 ![]() Jeg har ikke været til så mange events som jeg ønsker. Defqon er målet i sidste ende. Næste år regner jeg stærkt med det 😊 ![]() Åh for den, hvordan kan det være? Fedt 😃 jeg er utrolig glad for at jeg nåede Qlimax 😃 Jeg tager ikke alene afsted, så det afhænger af om jeg kan finde nogen og tage afsted med 😃 ![]() Jeg har ikke Prioriteret det særlig højt førhen, selvom min kærlighed til genrene er enorm. I '23 blev jeg tilbudt at deltage til OWL, men tog først med i '24 som satte det i gang 😜 Det er de samme mennesker jeg har været afsted med hver gang, dog kan ingen til Sana Duri så det bliver nok en solo tur for mig 😜 ![]() ChapperDK: det er jo også en fair ting 😃 😃 hvordan var det så? Oh det er typisk, kender det alt for godt ift. det med om folk kan! Men du har en del i din vennegruppe der høre hardstyle? ![]() StoreJohn: Fedt, det er også nogle virkelig gode dj`s no doubt! Det lyder bare mega skønt at du er frisk på det 😃 Har du været til mange events? ![]() OWL vare fedt og kørte over 2 dage. Det var virkelig underligt på vej hjem, da alle lyde bare var musik for mine øre. Aldrig oplevet noget lignende. ![]() Nice 😃 jaaah, kender det alt alt for godt 😃 Oh kender det godt, det er også derfor jeg lidt leder efter nye bekendtskaber som vil med til events og som også høre musikken 😃 😃 ![]() Musikken køre fra jegs tår op, til jeg kommer hjem fra arbejde. Selv derefter køre det også meste af dagen 🤣 Sana duri koster 600dkk ca og har et hidsigt lineup 😃 ![]() Det er fuldstændig næsten det samme her 😃 😃 Oh det var ret billigt, det kunne være det skulle overvejes? Jeg kunne godt være frisk på og tage afsted sammen måske, jeg skal dog lige have tjekket om jeg kan den dato 😊 Dog har jeg det bedst med lige og mødes en dag eller sådan hvis det bliver aktuelt og tage afsted sammen og hvis du har lyst til det 😊 |