Debat ØkonomiAf tidligere bruger 06/10/2024, 21:29 hvor mange penge har i?hvis du ik har lyst til at svare så bare svar på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er fattig og 10 er rigtig mange penge :) ![]() Hvad er skalaen relativ til? Sammenlignet med tidligere indkomst man har haft, relativ til hvad man potentielt burde kunne få (om man er underbetalt/overkvalificeret til sin jobtitel), relativ til befolknings gennemsnittet, eller hvad måler vi efter? ![]() 6 - skattemor: ![]() Nok til at betale regninger og hygge mig og bo hvor jeg vil. Men ikke nok til at kunne betale en jordomrejse eller et palads. Jeg klager dog ikke! ![]() hej jeg vil bare lige sige, at sidst jeg svarede på det her spørgsmål, så sagde jeg "én milliard" men nu har jeg brugt nogle penge så nu er mit svar "ikke én milliard" ![]() Lever på 13kr lige nu 😂 ![]() Den må ligge på en 7’er lige nu … har lige skyllet relativt mange penge “ud i lokummet” på en dårlig handel 😐 ![]() Jeg har lige nu 5.578 kr. stående på kontoen, som skal række måneden ud. Derudover har jeg -900.000 kr. på min skattekonto, som en konsekvens af dårlige beslutninger og uvidenhed da jeg var selvstændig. Så, tag mig ikke for pengenes skyld 😃 ![]() Alt er jo relativt, men… Mangler ik’ noget… ikke afhængig af nogen. ingen gæld, god indtægt. En rigtigt fornuftig investerings konto/opsparing. Og har lidt side hustles… Alt i alt nok i den øvre ende af skalaen… ![]() Tja, har omkring 30.000 udbetalt om måneden og dem hygger jeg mig for og lever at over en måned 💪 er ikke helt god til det der med at spare op 😂😂 ![]() 31 - DanielFrank: helt enig har måske udgifter for 8000 af dem ca så ja det burde jeg virkelig men lever tilgengæld godt og mangler ikke noget men man kunne helt klart gøre det smartere 😊 |