Debat Arto debat

1: flosk M35
04/10/2024, 11:02
flosk

Arto Debat - Tid fjernet?

Hej morten

Hvorfor er tidspunktet for hvornår der sidst er skrevet i en tråd fjernet?
Jeg synes egentlig, at det var meget rart at jeg kunne se hvornår der sidst var skrevet i en tråd, sådan var det også på det gamle Arto.

2: morten M46
04/10/2024, 11:19
morten

1 - flosk: Det var et forsøg på at gøre siden mere rolig, og få hele kategori området til fylde mindre så det andet indhold på forsiden kommer højere op.

Samtidig er det nu også hele ikonet der bliver orange, hvis der sket noget nyt siden siden dit eget sidste besøg i kategorien - personligt synes jeg faktisk det er mere tydeligt nu, at der er sket noget nyt 😊

3: Chano M42
04/10/2024, 19:30
Chano

2 - morten: Kunne title måske sættes til tiden for seneste indlæg, så kan man se det ved at holde musen over?

4: Klit M37
04/10/2024, 20:15
Klit

2 - morten: kunne der ikke også være en ide i at debatter der ikke har været aktivitet på i en given tid automatisk lukker for kommentarer. Det er ikke et problem nu, men det kunne jo pludselig sidde en bruger som kunne finde på at sidde og genoplive uddebatterede debatter. 🤷

5: Skoll M32
04/10/2024, 21:25
Skoll

4 - Klit: Nu du siger det.. Måske skulle jeg genoplive et par stykker 🤣

6: Vikka K16
08/10/2024, 15:43
Vikka

Tidspunkt og dato er også væk fra opslagstavlen. Det synes jeg er lidt ærgerligt fordi man ikke kan se om opslaget er et nyt opslag man kommenterer på, eller om det er flere dage gammelt, og måske svar ikke længere er relevant for den der har slået det op. 🫤