Debat Arto debat

1: Iffemus M36
22/09, 00:03
Profilbillede af Iffemus

Slet egen debat opslag?

Kunne være rart med en mulighed for tage eget opslag ned hvis man føler man har fået den respons man havde brug for eller hvis den er gået død og emnet er blevet til unødvendigt fylde mm

2: Chano M41
22/09, 06:49
Profilbillede af Chano

1 - Iffemus: Der er normalt ingen grund til at tage et debat indlæg ned. Det kunne jo være andre også kunne bruge den respons du fik.

Hvis der er et behov for at slette en debat tråd, vil det typisk være fordi den ikke skulle have været oprettet i første omgang. 😉

3: Iffemus M36
25/09, 16:02
Profilbillede af Iffemus

Der er vi så ikke helt enigt men fair nok det må i jo om må jeg tænke over næste gang før poster noget

4: flosk M35
25/09, 16:07
Profilbillede af flosk

Jeg er enig med chano her.
Jeg ville dog ønske, at der var en mulighed for at rette ens opslag/kommentar inden for xx min.. Lad os sige inden for 5 minutter.

5: Chano M41
25/09, 16:58
Profilbillede af Chano

3 - Iffemus: I hvilket tilfælde vil det være relevant at slette tråden? Jeg kan nemlig ikke se noget der kan være relevant at lave en debat om, som ikke også er relevant at gemme, så andre senere kan finde den information.

4 - flosk: En mulighed for at rette ville være fint, men som jeg ser det, bør der være en form for historik der kan vise tidligere versioner. Måske med en mulighed for at ændre inden for 1-2 minutter uden historik (Stavefejl etc. ) samt hvis der ikke er kommet indlæg i debatten efter det indlæg man forsøger at redigere OG det er maks 30 minutter gammelt. Alle andre ændringer bør registreres i en offentlig historik, for at forhindre situationer, hvor nogen føler deres holdning er upopluær, og de senere går tilbage for at rette deres indlæg, for at skjule årsagen til de efterfølgende beskeder.

6: flosk M35
25/09, 17:16
Profilbillede af flosk

Jeg er helt enig med dig, Chano. Det er var også lidt min tanke, at det skulle være sådan.

7: Lau M37
26/09, 00:26
Profilbillede af Lau

Den der følelse når man opdager en stavefejl på i ens debatindlæg, oof.. Den er ikke rar.

8: Vikka K15
26/09, 09:15
Profilbillede af Vikka

Nej! Slet ikke når du har OCD og bare ikke kan rette den øjebæ! 😅

9: Tim X35
26/09, 10:07
Profilbillede af Tim

Så er det i kan lære, at læse jeres opslag igennem inden i læser dem igen 😃

Jeg mener at lave læst der var noget tale om muligvis at tillade redigering (med historik) inden for et tidsrum efter et opslag er sendt (f.eks. 5 minutter) netop for at kunne fikse brainfarts.

10: Vikka K15
26/09, 11:46
Profilbillede af Vikka

🤣 🤣 OMG. Det værste er, du har jo ret. 🤫

11: TheCillitBang M28
26/09, 13:26
Profilbillede af TheCillitBang

@Tim: Du kan måske også lære af dit eget forslag 😘

12: Tim X35
26/09, 16:33
Profilbillede af Tim

11 - TheCillitBang: jeg lærer aldrig, det opgav jeg for mange år siden 😉