Debat Sport

1: Lau M37
18/08, 00:31
Profilbillede af Lau

Superligaen 24-25

Hvilket hold står i jeres optik stærkest i forhold til at vinde mesterskabet i år? (tilføj gerne jeres egne bud på en top 5.

Min personlige favorit til titlen i år er FCM.
De har haft et stille og roligt transfer vindue indtil videre, købt ind hvor de skulle og lader til at have bygget ovenpå sidste års mesterskab.

FCK omvendt sejler rundt, har mistet en del spillere og de forstærkninger de har hentet ind indtil videre tvivler jeg på kan vinde mesterskabet for dem. Især venstre back positionen og en central stopper virker som deres helt store svaghed PT.
Der er dog stadig 12 dage tilbage af transfervinduet så muligheden for forstærkninger er til stede.

Brøndby og FC Nordsjælland ser jeg desværre ikke i nærheden af hverken FCM eller FCK og derfor har jeg dem til at kæmpe om bronze sammen med AGF

Min top 5 lyder derfor:
1. FCM
2. FCK
3. Brøndby
4. AGF
5. FCN

2: Bilmik M36
22/08, 17:32
Profilbillede af Bilmik

FCM bif fck silkeborg agf

3: Fotograffyr M40
26/09, 23:22
Profilbillede af Fotograffyr

Jeg vil gerne giv dig (Lau) ret i en del af det du skriver angående top 5 i år

Hvis vi tager udgangspunkt i sådan som tabellen ser ud nu

FCM: de har skiftet ud stille og roligt af spiller og hentet nogle nye ind og det ser også ud til at det køre udmærket.

AGF: ja det er jo nærmest de samme spiller de køre med og ja der er ikke meget ændret som jeg ser det

FCK: har haft en noget sløj start og skiftet nogle af de helt store ud men mon ikke at de lige skal have et skub så de kommer igang

SIF: de har jeg desværre ikke fuldt så meget igen at jeg kender til dem

BIF: de plejer at ligge top 3 men lige nu i top 5 og på 5. Plads så der sker nok et eller andet dårligt på Vestegnen siden at de ikke er højere oppe og de har jo også skiftede nogle spiller ud men til gengæld en af ligaens bedste målmænd Pentz

Tillæg spørgsmål nu hvor vi er ved superligaen tror i så at OB rykker op fra 1. Div i næste sæson

4: Lau M37
04/10, 17:22
Profilbillede af Lau

Med den start OB har fået på tilværelsen i 1. division er jeg ikke i tvivl om, at vi ser dem i superligaen næste sæson.

De har vist nogenlunde formået at holde fast på truppen fra forrige sæson af hvad jeg lige har kunne se.

Så er spørgsmålet vel om de sælger Tobias Slotsager her i vinterpausen. Han har udløb til næste sommer og ser ikke ud til at forlænge hans kontrakt, så skal OB få penge for ham er det ved at være sidste chance.

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Lys/mørk
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm