Debat KærlighedAf tidligere bruger 11/08/2024, 09:46 PolyamorøsHejsa! (Dette er IKKE en dating annonce) 3 - RandomPanda: aaah, du snakker ægteskabelig polygami. Jeg snakker social/seksuel polygami. Jeg ser ægteskabelig polygami som værende nærmere polyamori, da det handler om de romantiske følelser. Social polygami er flerpartnerskab Seksuel polygami er flere seksuelle partnere Ægteskabelig polygami er flere ægteskaber(polyandri når en kvinde har flere end 1 mænd og Polygyni når en mand har flere end 1 kone) Så med din definition ville jeg nok gå under polyseksuel(som jeg ser polygami) og monoamorøs(kun romantiske følelser for én partner) Giver det bedre mening? 😃 11 - RandomPanda: Den der er slettet af moderator var noget i stil med "Det kan hun da ikke forstå, hun er jo ikke polyintellektuel" Det var grænsende til, hvis ikke faktisk direkte sexistisk. Vildt ubehagelig kommentar, men fedt at moderatorer reagerede hurtigt. Anden kommentar nåede jeg ikke at se, før hans profil blevet slettet. Jeg er den lidt gammeldags og ulige type. I et ideelt forhold, ville jeg kunne være sammen med flere (seksuelt og romantisk - jeg er så typen der ikk har sex udenfor forhold), men ingen af dem jeg er sammen med kan være sammen med andre. Mit nuværende forhold er helt monogamisk/monoamorøs, da min kæreste ikke ville have det fedt med at jeg var sammen med andre. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm