Debat DyrKræsen kat :DNu har jeg læst flere steder at Whiskas vådkost ik er godt for katten, problemet er bare at min kat er mega kræsen og vil KUN spise Whiskas 😅 Jeg har prøvet med, Wild freedom, Smilla, Purizon og i øjeblikket er jeg ved at prøve med Applaws, hvilket han heller ik rigtig gider 🤔 Det samme er det med tørkost, men der har jeg valgt at han blir ved Whiskas, for det spiser han, også får han de der filetter fra Applaws om morgenen, så han spiser da 😃 Vil jo gerne ha at min kat har det godt og får noget med højt kødindhold når det kommer til vådkost, men dælme svært når han er så kræsen som han er 😅 Whiskas er ligesom junkfood for katte 😭De bliver nærmest afhængige af det. Jeg har dog ikke hørt noget om at vådfoderet skulle være det absolut værste, men derimod godbidderne der er den store synder. Du kan prøve med Carnilove. Jeg har aldrig oplevet en kat sige nej dem 😃 Det er typisk lidt mere vådt end andre du nok har prøvet, så vær forsigtig når du åbner dem 🤣 2 - Skoll: Jeg havde forsøgt med Applaws tørfoder, da der er meget kødindhold i, men han vil ik røre det 😃 Han får ik godbidder fra Whiskas, men fra Feringa og filetterne er fra Applaws 😊 hvis din kat er sulten nok, skal den nok spise ... det så afhænger meget af hvor hurtigt du giver efter. dog har jeg selv været heldig med min kat, hun spiser hvad der bliver serveret 😊 Den bedste måde at vænne en kat (og andre kræsne dyr) til en anden type foder er ved at introducere den gradvist og blande det med den nuværende. Det hjælper selvfølgelig en del hvis den nye foder minder lidt om den gamle i udseende og konsistens. |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm