Debat GamingAf tidligere bruger 08/08, 10:17 Twitch!🎮 gamerHar vi nogen som bruger Twitch, Live streamer! Twitch - Nieelsenxdk følg👌 Streamer lidt af gangene men ellers gør jeg det når der er ingenting at lave så streamer jeg på ps5 eller ved pc. Min twitch, Zenuserne 👍 Uuuuh, fandt lige mit område af debat 😆. Men jo, jeg streamer ugentligt som hobby med multi-streaming på Twitch (primært) og YouTube (sekundært). Navnet er Nilleren_ hvis det skulle interessere 😊 Streamer lidt, prøver at spræde området hvorpå jeg streamer lidt pt, har primært været world of Warcraft, men nu prøver jeg og tilføje skull and bones, for at se om variation er noget folk søger 😊 smid gerne et follow eller andet Twitch.tv/Lambertsen 8 - Lukdbak: Der kan være en fordel i at holde sig til et spil i starten, indtil du har et publikum der kommer for at se DIG spille, mere end de kommer for at se dig spille et bestemt spil. Jeg har selv oplevet at en jeg kiggede på, spillede et spil jeg fandt interessant, men da der så blev skiftet spil, var det ligesom om den streamer ikke længere var spændende. Så tænker der kan være en fordel ved at holde sig til et spil for at skabe nogle pseudo relationer til en gruppe af seerere, der kommer næsten uanset hvad du spiller. Halvtids streamer mellem studie, arbejde og familie 🤣 Twitch - Neraaka ✌️ er der en som kan lave en discord for alle os streamere herinde og som eventuelt kunne få andre ind også 😊 så kunne vi starte en form for streamer hjælpe gruppe til hinanden så vi alle eventuelt kunne få flere viewers ved at raide hinanden 😊 jeg er ret så sikker på at vi alligevel er godt blandet hvad spil angår 😜 (blot en ide) men vi kan godt overveje at lave en discord til at hjælpe hinanden, men hvad synes folk så den sidde skal hedde |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm