Debat Gaming

Af tidligere bruger
08/08, 10:17

Twitch!🎮 gamer

Har vi nogen som bruger Twitch, Live streamer!
Det kunne være fedt med nye bekendtskaber🫢

Twitch - Nieelsenxdk følg👌

2: Chano M41
08/08, 21:08
Chano

Jeg streamer ikke rigtigt, og følger stort set kun med i en enkelt stream.

3: Dklion M33
09/08, 22:42
Dklion

jeg live streamer på Twitch 😊
og ja det er altid fedt med nye bekendtskaber 😃

4: Simonfas M20
10/08, 01:59
Simonfas

Jeg har gjort, men min computer kan ikke helt trække det længere desværre.

• Simonfas
5: FrkFlab K32
10/08, 09:47
FrkFlab

Jeg er jo kvinde, så er super simpel..
Twitch - FrkFlab
🤣 🤣

6: Nightmare M27
14/08, 19:50
Nightmare

Streamer lidt af gangene men ellers gør jeg det når der er ingenting at lave så streamer jeg på ps5 eller ved pc.

Min twitch, Zenuserne 👍

7: Nyreslugeren M23
22/08, 00:50
Nyreslugeren

Uuuuh, fandt lige mit område af debat 😆. Men jo, jeg streamer ugentligt som hobby med multi-streaming på Twitch (primært) og YouTube (sekundært).

Navnet er Nilleren_ hvis det skulle interessere 😊

8: Lukdbak M29
25/08, 12:38
Lukdbak

Streamer lidt, prøver at spræde området hvorpå jeg streamer lidt pt, har primært været world of Warcraft, men nu prøver jeg og tilføje skull and bones, for at se om variation er noget folk søger 😊 smid gerne et follow eller andet

Twitch.tv/Lambertsen

9: Chano M41
25/08, 15:48
Chano

8 - Lukdbak: Der kan være en fordel i at holde sig til et spil i starten, indtil du har et publikum der kommer for at se DIG spille, mere end de kommer for at se dig spille et bestemt spil.

Jeg har selv oplevet at en jeg kiggede på, spillede et spil jeg fandt interessant, men da der så blev skiftet spil, var det ligesom om den streamer ikke længere var spændende. Så tænker der kan være en fordel ved at holde sig til et spil for at skabe nogle pseudo relationer til en gruppe af seerere, der kommer næsten uanset hvad du spiller.

10: Neraka K33
08/10, 10:35
Neraka

Halvtids streamer mellem studie, arbejde og familie 🤣
Streamer World of Warcraft, Dead by Daylight og Valorant.

Twitch - Neraaka ✌️

11: Dklion M33
09/10, 08:28
Dklion

er der en som kan lave en discord for alle os streamere herinde og som eventuelt kunne få andre ind også 😊

så kunne vi starte en form for streamer hjælpe gruppe til hinanden så vi alle eventuelt kunne få flere viewers ved at raide hinanden 😊 jeg er ret så sikker på at vi alligevel er godt blandet hvad spil angår 😜 (blot en ide)

12: skattemor K20
09/10, 21:20
skattemor

jeg har overvejet at prøve det, men jeg er bange for at folk kan se hvad jeg sidder og laver

13: Silver M29
09/10, 21:25
Silver

Jeg streamer næsten hverdag hedder SilverOfDragon på twitch

14: Silver M29
09/10, 21:26
Silver

men vi kan godt overveje at lave en discord til at hjælpe hinanden, men hvad synes folk så den sidde skal hedde

15: Dklion M33
10/10, 02:49
Dklion

Den skulle vel hedde noget i stil med "små danske streamere"

Skattemor, du kan gå i indstillinger og gøre så folk ikke kan se det 😊

16: Paaske K30
19/11, 02:04
Paaske

Glemmer at streame hver gang jeg åbner mit spil. Så min Twitch har været alt for inaktiv. 🤣

Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm