Nu kan man ik slette eller rette på det, men det må oz gerne være fra serier 😊
Det er fra Taken 1
"You best start believing in ghost stories Miss Turner, you’re in one!" er fra hvilken film?
5 -
the1andonly: Nem 😃 Pirates of the caribbean - Den sorte forbandelse 😊
"Oh they should. I own the place" er fra hvilken film?
En af Dark Knight filmene 😊
Hmm, ser ik ud til at andre gider være med på legen 😃
"I lost my shoe"
Batman the Dark Knight 👍
Kommentar slettet af moderator.
For at prøve at genoplive denne tråd kommer der lige en ny en her: "Rule 1: Never change the deal"
Den kan jeg ik lige huske
Always double tap
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
19 -
Engelund1: Det kan næsten kun være fra en af Die Hard filmene 😃
You may be wondering why the red suit. Well, that's so bad guys can't see me bleed.
"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"
Live or die, make your choice
28 -
Annika: Ah okay, dem har jeg aldrig set. Er ikke til gyserfilm.
"Speed. I am speed"
"The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows."
Jeg reposter lige. Havde glemt starten. Sorry:
"We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows."
33 -
Kinetic: Ved jeg har hørt den før, men er ikke sikker. Er det Kapring på åbent hav?
34 -
Annika:
og
35 -
the1andonly:
Kapring i høj fart 😊 Beklager det seneste svar. Havde ikke holdt øje med tråden her 😊
Og the1andonly du var tæt på faktisk. Begge film er med Steven Seagal i hovedrollen, og faktisk samme figur i filmene 😊
Kinetic: Ah ja selvfølgelig er det efterfølgeren. Har set dem begge, om end det er længe siden
"Roads? Where we're going, we don't need roads."
Did you know that in the Far East, people pay their doctors when they're healthy? When they're sick, they don't have to pay them. So basically, they end up paying for what they want, not what they don't want.
"That is an S.U.V; Humans ride in then because they are slowly losing their ability to walk."
45 -
the1andonly: Jeg var på sporet af den, da alarmklokker ringede. Over hækken.
"It's a smith and wesson and you've had your six"
44 -
Kinetic: Den burde jeg ha vidst 😃
Og den du lige er kommet med, ved jeg ik
"I love you 3000"