Debat KærlighedAf tidligere bruger 30/07/2024, 00:18 Seksualitet.Hvor mange herinde er lgbtq+? Jeg selv er homoseksuel og har været det i ca 14-15 år. Skrev endelig jeg svare alle 🤗 Jeg er en genderfluid trans AMAB person. Tror demi beskriver mig bedst, men skifter nok også lidt mellem pan/a. Er ikke så god til kasse tænkning og kunne muligvis også bruge en opfriskning på alle definitionerne.. '😊 1 - Holm88: Jeg studsede forresten lige over formuleringen i dit opslag, med at du har været homoseksuel i 14-15 år. Skal det forstås som at du sprang ud for 14-15 år siden, eller at du "valgte" en seksualitet? Spørgsmålet er lidt designet til at fiske efter en reaktion, men jeg håber ikke det bliver modtaget negativt ❤️ 9 - Daniel1999: elsker dig 14 - RandomPanda: Eh. Demi er formindskelsen af seksuel tiltrækning, og i nuværende betydning oversat til tiltrækning af personlighed/forbindelse mellem mennesker, hvorpå fysisk tiltrækning enten er mindre udtalt eller ikke-eksisterende. Pan er tiltrækning af alle kønsidentiteter, og i denne sammenhæng ensbetydende med at kønsidentitet er fuldkomment ligegyldigt for mig.(I forhold til seksualitet. Der er andre faktorer der modsætter sig dele af min seksualitet) Begge to er seksualiteter, så jeg er ikke sikker på hvad der er forvirrende 😃 Der findes heller ikke nogen sand definition, da alle seksualiteter er sociale konstruktioner og individuelt defineret, så nuværende definitioner er mere en "hjælpestok" til at navigere det sociale miljø. Jeg håber det hjalp på forvirringen, selvom jeg ikke er helt sikker på hvad jeg svarede på 🤣 Er bi og pt mest til piger så måske er jeg på vej til helt at være lesbisk men syntes begge køn kan noget ❤️ 20 - StineNygaard: 🫶 22 - Daniel1999: Er nok lidt samme sted som Stine 🤷♀️ 24 - Daniel1999: Aj helt ærligt 🙄 25 - Vikka: Beklager du lige måtte opleve det, brugeren er væk nu 😊 26 - Tim: Det er ok, tak. ☺️ Det skal huske. 27 - Vikka: Brugeren du henviser til blev i første omgang udelukket fra opslagstavlen og senere spærret helt. Det var ikke relateret til opslaget. Men hvis en bruger opfører sig problematisk kan første skridt godt være at fjerne vedkommendes adgang til opslagstavlen, så man ikke har den direkte adgang til alle, indtil man lige har mere tid til at vurdere tingene 😊 28 - morten: Ok. Tak for opklaringen. Jeg var helt bange for, at noget var overtrådt og fordi jeg have svaret på opslaget og fik svar retur, at det havde noget med aldersreglen at gøre. For så ville det jo være lidt svært, at tale på tværs af brugere. Jeg synes generelt, at Arto kan noget de andre SoMe ikke kan. Der er lidt mere nærhed her, synes jeg. 🙂 |
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm