Biseksuel 🙋♀️
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
Jeg er en genderfluid trans AMAB person.
Min seksualitet er svært at beskrive tbh... jeg tror ikke jeg har fundet ud af det endnu 😊
Pan/demi. Det skifter lidt alt efter humør.
Tror demi beskriver mig bedst, men skifter nok også lidt mellem pan/a. Er ikke så god til kasse tænkning og kunne muligvis også bruge en opfriskning på alle definitionerne.. '😊
1 -
Holm88: Jeg studsede forresten lige over formuleringen i dit opslag, med at du har været homoseksuel i 14-15 år. Skal det forstås som at du sprang ud for 14-15 år siden, eller at du "valgte" en seksualitet? Spørgsmålet er lidt designet til at fiske efter en reaktion, men jeg håber ikke det bliver modtaget negativt ❤️
Ja jeg sprang ud fra ca 14-15 år siden 🥰
Jeg er trans, har bare ikke en fisse endnu
Jeg er selv homoseksuel! 😇
Homoseksuel her🏳️🌈
Biseksuel, demiseksuel og polyamorøs 🥰
5 -
Skoll:
Det forvirre mig en smugle.
Demi har jo noget et gøre med at kende en person (i ekstremme korte træk)
Pan er i forhold til køns identitet?
14 -
RandomPanda: Eh. Demi er formindskelsen af seksuel tiltrækning, og i nuværende betydning oversat til tiltrækning af personlighed/forbindelse mellem mennesker, hvorpå fysisk tiltrækning enten er mindre udtalt eller ikke-eksisterende.
Pan er tiltrækning af alle kønsidentiteter, og i denne sammenhæng ensbetydende med at kønsidentitet er fuldkomment ligegyldigt for mig.(I forhold til seksualitet. Der er andre faktorer der modsætter sig dele af min seksualitet)
Begge to er seksualiteter, så jeg er ikke sikker på hvad der er forvirrende 😃
Der findes heller ikke nogen sand definition, da alle seksualiteter er sociale konstruktioner og individuelt defineret, så nuværende definitioner er mere en "hjælpestok" til at navigere det sociale miljø.
Jeg håber det hjalp på forvirringen, selvom jeg ikke er helt sikker på hvad jeg svarede på 🤣
Kommentar skjult, da bruger er slettet.