Det er ikke hulter til bulter, det er nøje valgt så det er kvinde, mand, (evt. "andet), gentag 😊 Med nyeste fra respektive grupper. Ellers risikerer man 10 opslag fra mænd der drukner variationen.
Jeg synes nu det er hulter til bulter, og det irriterer mine øjne at opslagene ikke ligger i rækkefølge, men det er måske bare mig.
Kunne der så ikke laves en funktion som gør, at man kan sortere efter nye opslag, blandet opslag eller sådan?
Ærligt talt, så tror jeg lidt, at folk herinde er ligeglade med at det er blandet, så det er kvinde, mand, kvinde, mand, osv.
3 -
flosk: Har ikke lige nærlæst opslagene, men lige da opslagstavlen blev åbnet var der MANGE enslydende opslag fra netop mænd, mens kvindernes var mere varieret. Så tænker den nuværende model nok er meget god, så alle oplæg ikke bliver "En sød kvinde der vil skrive?"
Du kan eventuelt bruge CSS override til at skjule datoen, så løser det vel problemet? 😜
Tja.. joo det er nok ikke helt perfekt, men jeg synes det er en fin måde at skabe variation.
Morten skulle dog måske overveje at lade den slippe opslag efter lidt tid og ikke holde så meget fast i den sortering, for jeg kan se der ligger nogle som er flere dage gamle, men der burde vel være lavet rigeligt opslag til at den skulle være skubbet ud af listen?