1 -
razzbryde: Udvikling af mobil apps er ret resursetungt, så i første omgang må du nøjes med Arto i browseren på din mobil. Du kan på en iPhone klikke på "Mobil" nede til højre, for at føje den til hjemmeskræmen.
1 -
razzbryde: Arto på mobilens browser virker super godt. Det er det jeg bruger lige nu.
Jeg har lige overført siden til en APK fil, så nu har jeg hjemmesiden som en app 😃
4 -
Simonfas: Det er vel i bund og grund bare en webbrowser, der automatisk åbner Arto, uden brugerflade?
Chano Ja, men det virker og nemmere.
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
6 -
Simonfas: Hvordan er det nemmere end en genvej til siden på "skrivebordet"?
Chano. Så kommer man ikke til at trykke på søgefeltet eller andet på google. Layout mæssigt, så ser det også bare bedre ud.
9 -
Simonfas: Tja, hvis det er svært at undgå browserens elementer, så kan jeg godt se det. Men synes dog ikke selv det er et problem, så alt for meget arbejde for mig, i forhold til hvad jeg ville få ud af det.
Chano Det er bare blevet gjort gennem en hjemmeside, som har lavet en APK for mig, så har ikke rigtigt gjort noget selv😂
11 -
Simonfas: Så skal man jo også lige håbe på den hjemmeside ikke putter snask i pakken også... Ellers er det bye bye data. 😉
Chano Data er jeg ikke så bange for. Søger man mit navn op på google, så fylder jeg næsten allerede de første 2 sider😂.
13 -
Simonfas: Hvis det får fuld kontrol over din telefon, gælder data også alle dine SMS'er, E-mails, adgangskoder, samtaler fra diverse opkalds apps, inkl. telefonsamtaler... Om det er noget man har et problem med lækkes, er jo nok individuelt. Men jeg vil gerne holde visse af de data for mig selv. 😉
2 -
Chano: Hørt om react-native? Det er nye tider vense
15 -
laederfyr: Ja, det har jeg hørt om, og det gør ikke nødvendigvis app udvikling mindre tungt. Eller også gør dem jeg kender der bruger det, noget forkert. Der er i hvert fald masser af bøvl med diverse libraries, og ting der ikke er så cross platform som det burde være.
Synes også der er en tendens til, at er man et mindre foretagende, anvender man et eller andet cross platform framework til sine mobil apps, og får noget der virker nogenlunde OK, hvis man har flere resurser, udvikler man noget der er platform native, og får noget der performer LANGT bedre.
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
17 -
Willy: Mange mobil apps laves i HTML, så forstår ikke helt din pointe...