Debat Arto debat

Af tidligere bruger
24/07, 20:37

Udelukket fra opslagstavlen

Hej, jeg blev lige udelukket fra opslagstavlen for at lave et komisk opslag, som på ingen måde brød 'chikane'-reglen. Det er fair at tage opslaget ned, men hvorfor blev jeg helt udelukket?

Arto staff, når nogen har det sjovt på deres platform: 😡😡😡

2: morten M45
24/07, 20:47
Profilbillede af mortenHvis jeg skal være helt hudløst ærligt, så er det fordi vi er ved at være r**irriteret over at spilde tid på alverdens fakeprofiler og lignende fra dig og "de andre". Når man konstant spilder vores tid på den slags, så bliver tolerancen lig 0.
I er mere end velkommen her, men bidrag med noget positivt til glæde for alle i stedet for det barnlige fnidder.
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
5: morten M45
24/07, 22:47
Profilbillede af morten4 - HokusPokus: Vi ønsker ikke brugeraktivitet for enhver pris, og at oprette alverdens fakeprofiler der misbruger systemet er ikke et konstruktivt bidrag.

Det er svært at prioritere ret meget, når 99% af den tid jeg har til rådighed går med at implementere anti-misbrug algoritmer. Ja, de skulle laves før eller siden alligevel, men det koster på den mere brugerrettede udvikling.

Jeg sætter pris på din bekymring, men der er ingen planlægning af Arto og stor forkromet forretningsplan. Det er en hyggeprojekt som jeg laver for sjov ved siden af andre projekter, og det må udvikle sig stille og roligt som tiden tillader. Sådan gjorde vi første gang, sådan gør vi igen, og så ser vi stille og roligt hen af vejen hvad retning det går 😊
7: cadamo K29
24/07, 23:44
Profilbillede af cadamo4 - HokusPokus: “Det er en joke, hvor vi latterliggør forskellige dyregrupper. Jeg er 100% sikker på, at alle kan se joken i det. Det virker lidt vildt at udelukke folk for at have det sjovt på jeres platform.”

… selv om vi kan se “joken” i det , betyder ikke, at vi synes det er sjovt …. Altså, vi forstår godt, det ikke er sandt. Ingen af jer har sikkert nogensinde holdt en død kanin.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg synes, det er plat. Faktisk stadiet under. Jeg synes Klovn er Plat, og jeres dyre-jokes er endnu mere ligegyldige og kiksede.
8: LeimAsnikr M31
25/07, 00:40
Profilbillede af LeimAsnikrjeg synes hokkuspokkus godt må være med til opslagstavle. alle fortjener en chance til, også selvom man er ryger

vh
leim
9: flosk M35
25/07, 03:02
Profilbillede af flosk4 - HokusPokus: "Det er en joke, hvor vi latterliggør forskellige dyregrupper. Jeg er 100% sikker på, at alle kan se joken i det."

Her er jeg enig med cadamo, vi kan godt se "joken" i det, men tvivler sgu på at vi alle synes det er sjovt.

På det gamle Arto var der også grænser for hvad man kunne joke med og ikke joke med. Jeg husker heller ikke, at det var så kikset og plat på det gamle Arto hele tiden. Indimellem, ja, men ikke konstant.
12: Rizzministeren M31
25/07, 09:51
Profilbillede af Rizzministerenmorten - Må vi i det mindste så godt stadig holde rap battles i hinandens gæstebøger? Så holder vi det jo internt - for jeg er ret sikker på at vi alle synes det er spas og løjer, kaniner, så vel som fluer og fritter, men vi har også forståelse for at I ikke gider se vores “beefs” poppe op alle mulige steder
13: Rizzministeren M31
25/07, 09:55
Profilbillede af Rizzministeren9 - flosk

Jeg ved ikke helt om jeg er enig der. Jeg synes i hvert fald alle vores dyrejokes er noget mere raffinerede, end den “del” af Arto - og dertilhørende humor - jeg var en del af som teenager.
Humor er også en meget subjektiv ting. Jeg synes f.eks. ikke Mick Øgendahl er specielt underholdende, men manden sælger da stadig billetter i tusindtal …
14: Rizzministeren M31
25/07, 09:58
Profilbillede af Rizzministeren7 cadamo - Jeg har faktisk holdt både døde kaniner, harer og sågår også fluer i flæng. Fritter har jeg dog stadig til gode, men hvis bare jeg bliver 60, så har jeg da stadig den sidste halvdel af mit liv til at nå det …
15: HarryPatter M31
25/07, 10:11
Profilbillede af HarryPatterJeg har manglende forståelse for, at I ikke gider se det på opslagstavlen. Lad os blande eventuelle fakeprofiler mv. udenfor dette, for det er to separate issues.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan det er mindre relevant end f.eks. følgende opslag, som i dag vises på opslagstavlen for mig:
"En sød kvinde der kunne ha lyst til at skrive"
"Er der en pige som har lyst til at skriv og mødes? 😄"
Samt diverse opfordringer om at tilføje horny mænd på Snapchat og folk, der er så ordblinde, at man ikke kan tyde, hvad i alverden de prøver at stave sig ud af.

Kan godt være folk ikke deler humor med os, men historisk set har opslagstavlen på Arto altid været random stuff folk smider op for lidt opmærksomhed. Hvorfor har admins pludselig ondt i bagdelen over det? Det virker ærlig talt som om, I bare gerne vil svinge ban hammeren for at gøre det, fordi et par grupperinger (som desuden nok fylder 50% af Arto's aktivitet) laver lidt sjov med hinanden.
16: HarryPatter M31
25/07, 10:17
Profilbillede af HarryPatterAt udelukke folk for at have det sjovt på jeres platform, især når platformens oprindelige formål var at være et fristed for unge og deres kreativitet, virker mildest talt forældet. Arto var engang kendt for sin livlige og inkluderende atmosfære. Har I virkelig lyst til at dræbe den ånd ved at være så restriktive?

I forsøger at opbygge en platform igen, men med denne tilgang risikerer I at kvæle den i fødslen. Hvis målet er at få Arto til at blomstre, burde I måske overveje, hvad der engang gjorde platformen stor - friheden til at være sig selv, at dele fjollede, useriøse indlæg og at have det sjovt uden frygt for censur.

Det virker som om, admins har glemt, hvad der engang gjorde Arto til et levende og sjovt sted at være. Hvis denne form for administrering fortsætter, vil Arto være totalt dødt igen inden for få måneder. Det er ikke en holdbar løsning at udelukke folk for småting. Måske er det tid til at genoverveje jeres prioriteter og strategi, hvis I virkelig ønsker at se Arto blomstre igen.
17: morten M45
25/07, 10:23
Profilbillede af morten15 - HarryPatter: Fake profiler og andet misbrug fra "jer" er ikke et seperat issue. Det har været så omfattende et problem, at min tolerance er fuldstændig tyndslidt.

Jeres interne jokes har jeg intet forhold til, og det konkrete relativt uskyldige indslag havde nok heller ikke haft nogen konskvenser, hvis ikke det alt andet havde foregået.
18: Rizzministeren M31
25/07, 10:28
Profilbillede af Rizzministerenmorten - Hvor går grænsen fra fake profil til ægte herinde, i nuværende situation? Jeg er godt klar over der har været en del catfishing på bl.a. booster og Mag2300, men for så vidt vides er HokusPokus profil ægte nok, hvis vi ser bort fra Frittebilledet - og det samme gør sig i øvrigt gældende for samtlige af os kaniner.
Jeg beklager hvis jeg spørger dumt, jeg taler bare ud fra min erfaring, og det er at alle dyre-relaterede profiler, er så “ægte” som de kan blive, hvis ellers at billede af sig selv som profilbillede ikke er et krav.
19: morten M45
25/07, 10:38
Profilbillede af morten18 - Korupt: På stort set samtlige profiler involveret her har jeg kunne finde fakeprofiler af piger på måske 15-20 år fra samme forbindelse og computer.

Der vil altid være fakeprofiler på nettet, og hvis man har velbegrundet mistanke kan jeg til nød acceptere en midlertidig catfish for derefter straks at melde brugeren ind. Men at begynde at lave fake profiler 'bare fordi' og lade dem deltage i debatten mv., så er man ude i direkte misbrug af sitet og klar overtrædelse af reglerne.
20: Rizzministeren M31
25/07, 10:44
Profilbillede af Rizzministerenmorten - så er vi enige for så vidt. Men alle os Kaniner har, så vidt vides for mit vedkommende, kun én profil hver (med undtagelse af rizzlebjoern, men det var fordi han ikke kunne lokke ind på sin første igen, og der stadig mangler en glemt password funktion endnu)
Jeg kan selvfølgelig ikke svare for fluer og fritter på den front, så det vil jeg undgå.
21: Rizzministeren M31
25/07, 10:45
Profilbillede af RizzministerenOg jeg mener selvfølgelig logge ind … Jeg har ikke fået min morgenkaffe endnu 🙃
22: morten M45
25/07, 11:09
Profilbillede af morten20 - Korupt: Igen, jeg vil slet ikke blande mig i jeres "grupperinger", men udefra er det umuligt at gennemskue og det er heller ikke vores ønske. Jeg kan blot konstatere at der har været rigtig mange problemer, med rigtig mange af de involverede. Dels fake profiler, dels massivt misbrug af systemet til SPAM (hvilket er en lovovertrædelse, så har faktisk tolereret en del) etc.

Der er en grænse hvor noget går fra sjov og ballade til misbrug og ulovligheder.

Problemet fra denne ende, er at der helt sikkert er nogle der er fuldstændig uskyldige, og nogle der er drivkræfterne som skaber problemerne. Men eneste måde man rigtig kan håndtere det udefra, er at slå ned på det hele. Og det rammer uskyldige nogle gange.
24: morten M45
25/07, 11:45
Profilbillede af morten23 - HokusPokus: Det er helt sikkert vores ansvar, og som jeg nævner, kan jeg også til nød acceptere, at man forsøger at afsløre dette for derefter straks at melde det ind. Men vi er langt ude over det, med alt det misbrug der er foregået. Og nej, jeg ved ikke hvem der er ansvarlig for hvad, og derfor bliver det en lidt hård håndtering af alle.
26: Rizzministeren M31
25/07, 12:00
Profilbillede af Rizzministerenmorten - Jeg forstår udemærket din pointe. Spam har jeg personligt ikke selv bemærket, men lur mig at det er fordi at grænsen sikkert er langt lavere, end hvad jeg havde forestillet mig.
Jeg har fået svar på mine spørgsmål her, og siger undskyld på vegne af alle Kaninerne, for de hovedpiner vi måtte have forvoldt dig.
MAGA - Make Arto Great Again.
Kys, kram, klem og kaninhop fra Korupt 😘
27: Rizzministeren M31
25/07, 12:02
Profilbillede af RizzministerenMen apropos grupperinger, kommer de gode gamle klubber tilbage “snarligt”, eller ligger de laaangt nede på din liste?
28: morten M45
25/07, 12:06
Profilbillede af morten26 - Korupt: Når jeg snakker SPAM, så snakker jeg bl.a. at oprette tusindvis af venneanmodninger, for at fiske venner, som så spammes med atter tusindvis af gæstebogsbeskeder. Det er ikke 'sjov', det er ulovligheder. Det lyder heldigvis ikke som om du har noget overhovedet med det at gøre 😊
29: morten M45
25/07, 12:12
Profilbillede af morten27 - Korupt: Klubber ligger nok noget nede af listen, fordi det er en lidt større opgave. Tænker der kommer gallerier og andre mere "åbne" funktioner først 😊
30: HarryPatter M31
25/07, 12:13
Profilbillede af HarryPatterDet lyder som et rigtig fritte move det der, Morten!
31: zkuffe9900 M34
25/07, 18:15
Profilbillede af zkuffe9900har været ude for noget af det samme hehe det er pænt åndsvagt handlede om en kop kaffe haha what the fuck
33: zkuffe9900 M34
28/07, 07:44
Profilbillede af zkuffe9900de går eddermame i små sko hehe 😃
35: Skoll M31
28/07, 09:48
Profilbillede af Skoll32 - HokusPokus: Måske du skulle finde et andet sted at være online så. Hjemmesider har ingen obligation til at få folk til at føle sig velkommen. Men det er jo også en af de gode ting ved internettet. Du bestemmer selv hvor du vil være 😃
37: Skoll M31
28/07, 11:34
Profilbillede af Skoll36 - HokusPokus: Angribe?
38: zkuffe9900 M34
28/07, 12:43
Profilbillede af zkuffe9900HokusPokus wtf personen skal da ha avide hvis den er grov anderledes kan det ikke være hvis admin udelukker pga det er det ham der har et problem og burde kigge ind ad' 🤣
39: zkuffe9900 M34
28/07, 12:45
Profilbillede af zkuffe9900blev selv udelukket og det var pga sort humor der handlede om en kop kaffe hehe krænkelses parat så det basker hehe
40: Tim X35
28/07, 13:04
Profilbillede af Timzkuffe9900:
Du er ikke udelukket.
41: zkuffe9900 M34
28/07, 13:19
Profilbillede af zkuffe9900nej ik på den profil her men den anden

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Dark
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm