Jeg er ikke sikker på det kan lade sig gøre endnu. )
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
Det var også mere for at efterspørge den mulighed 🤗
Smid forslaget via "Idéer":
www.arto.dk/site/info/feedback
De har nok tænkt på det, men de samler sikkert også forslag, det ville jeg da gøre.
Skal ikke gøre mig klog på det, men siden de har en 'form' så kan det jo være de har mail forwarding eller notits eller andet koblet på som samler alt i én mappe. måske. Det underletter nok for dem uanset at alle forslag kommer ind samme sted tænker jeg.
😊
simonfas en mulighed i debattere kunne måske være at “tagge” en admin - eksempelvis @ tim (uden mellemrum) så TROR jeg at han får en notifikation fra debatten 🫣
6 -
Klit: Jeg har kun set notifikationer fra debatter jeg selv er med i. Men ville være smart man fik en hvis nogen tagger en. 😊
Nu tagger jeg
Morten i håb om at han ser denne opgave til sin to-do-liste 😂
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
Hej
MieMania
Jeg fjernede dit indlæg, fordi titlen og beskrivelsen gik en tand for langt med clickbait. Meget af teksten kan let misforstås, selvom den til sidst rettes ind for at holde sig inden for reglerne. Dette gør indlægget misvisende.
Vi opfordrer til klare og præcise titler og beskrivelser, så debatten kan fokusere på det egentlige emne uden forvirring. Vi vil gerne undgå indlæg, der måske virker som forsøg på at teste grænserne for vores regler for at få opmærksomhed. Hvis du omskriver dit indlæg med en mere direkte og relevant titel, er du velkommen til at poste det igen.
Tak for din forståelse.
Jeg forstår ikke hvorfor I falder for de trolls. Er der virkelig ikke nogen profiler (hvis navne skal være unævnt), hvor I ser et vist suspekt mønster gå igen?
Håber I ved hvad jeg snakker om..
uneek
Jo, selvfølgelig kan vi godt se det, men vi kan heller ikke bare spærre folk på må og få bare fordi de opfører sig underligt. Så længe de følger reglerne, har de samme ret til at være her som dig og mig. Hvis deres adfærd går for vidt, giver vi dem en advarsel og beder dem ændre deres opførsel. Vi ønsker ikke bare at spærre folk og dermed reducere aktiviteten på sitet.
Du er mere end velkommen til at ignorere disse brugere og blokere dem.
Fair nok 👍
Kommentar slettet af moderator.