Er det nødvendigt at skifte position ofte, når du arbejder ved skrivebordet, for at undgå rygsmerter?
Som en flue kan jeg slet ikke sidde stille. Jeg suser konstant rundt, sammengnider mine fluefingre og zumzumzummer i ørerne. Det er godt helbredet, vil jeg mene 🪰
@HokusPokus - Stiv kan jeg gå med til, men trætte og kedelige bruger vi ikke så meget her i firmaet. Det er jo ikke for sjov Duracell har en kanin som maskot!
Ville også holde mig på vingerne, hvis jeg har en flue. Tænk ikke kunne sætte sig og nyde et måltid uden at skulle kaste op udover det inden
@kartoffelmoses - Ja det er jo selvfølgelig en anden måde at se det på... Men hvor lækkert kan det tidligere måltid være, når jeres hofmåltid er lort?
@HokusPokus - Men hvem var det lige der tilbød at nedlægge sin egen lille loge, for et medlemskab i Kaninordenen? Og vi søger ikke medlemmer, modsat Frittekompagniet. I kommer aldrig til at få fodfæste - Vi ved det, nu venter vi bare på at I indser det.
@FredDurst - Det kniber lidt med sammenhørigheden ovre i deres rækker. Desuden har vi diverse beviser for at HokusPokus er langt mere kaninsympatiserende i virkeligheden, end hans Arto-profil lader sig give udtryk for.
@HokusPokus - Det lyder jo alt sammen meget imponerende, hvis man ikke forstår tal, men hvis vi nu skærer det ned og ser på at det kun er en stigning på 3 personer indenfor et par dage, så falder det lidt til jorden. Og igen, vi søger ikke medlemmer, vi indlemmer dem vi finder værdige til at komme med i vores rækker. Kvalitet fremfor kvantitet - At vi så også har overhånden på antal medlemmer, er næsten bare sørgeligt for jer.
Log ind for at kommentere.
Tryk og så
Føj til hjemmeskærm