Så du synes ikke, det er relevant hvilket porcelæn man bedst kan lide? 😡
Søde…. Bare…. Nej! 😂
Når nu vi er ved det, så er jeg mest til galvaniserede 9" søm 🙏
Ja, jeg kan se at du har en ting for skruer 🤭
Jeg tror visse personer sidder og keder sig, og enten gør det fordi de rent faktisk er interesseret i svarene på de spørgsmål de laver, eller for at tage pis på ideen om et debat forum.
Men ja, der er en del der måske ikke lige er så pokkers interessant at debattere.
Chano: Vi mangler bare en debat om heste 🤭🐴
Den er lige på trapperne, det er jeg sikker på!!
Jeanie > Nah, sådan en debat får du ikke, er jeg mæhgtig sikker på.
🐑
Puuuns 😍😂 🙏
Altså meningsløs, ligesom denne debat her 😉
Det er jo så din holdning… ❤️
Jeg har svært ved at se, hvordan "Hvad er din yndlingsmad" kan debatteres, da det blot er hvad man er til. Det ikke debat oplæg. Der burde ryddes gevaldigt op i oplæggene herinde.
Der er i hvert fald heller ingen grund til at mobbe, det burde slet ikke findes sted.
Og nu har jeg set i flere debatter, de samme mennesker mobbe denne person.
Og når det sker flere gange og det er de samme personer, så går det ligesom fra drilleri til mobberi.
Det fandme da ikke i orden. Og forstår slet ikke der ikke er en administrator der er trådt ind.
True… men det her opslag er ikke vedr. mobning 🤷♀️ det er en helt seriøs undren over de abnormt mange debatter der bliver oprettet - og som i mine øjne bliver oprettet bare fordi det kan lade sig gøre 🤷♀️ det virker helt oprigtigt ikke som om at de bliver oprettet andet end ‘fordi de kan’ 🤔
Måske sandt. Men det vel bare noget folk selv må om, og folk vælger jo os selv, om de vil deltage i debatten eller ej 😊
Ja, og som jeg startede med at skrive skal jeg på ingen måde diktere hvad folk må eller ikke må… jeg undrer mig som sagt bare over det 🤷♀️
Og du har helt ret, folk bestemmer selv om de vil deltage i debatterne! Personligt vil jeg da gerne være aktiv på arto… give mit besyv med i forskellige debatter.. noget har min interesse og andet ikke - ligesom det er for alle andre..
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
Hvem mobber hvem? :o
Jeg håber da ikke I synes mine “lege” herinde er trælse 😞
Digterinden : det var ikke én bestemt person jeg personligt havde i tankerne - det var lidt mere generelt… men det var overhovedet ikke dine hyggelige selskabslege jeg tænkte på 🥰
Årh okay godt at vide i hvert fald 😊 ❤️
Jeg står faktisk og skal vælge nye ben på min sofa og tænkte hvad for nogen synes du jeg skulle vælge, fra Ikea eller jysk? 😂
2 -
CFP: Jysk er helt klart bedre kvalitet.