Debat Arto debat

1: Maxii X18
19/07, 02:47
Profilbillede af Maxii

Dark Mode?

ville være utroligt dejligt med en darkmode mulighed

Jeanie K39
19/07, 02:54
Profilbillede af JeanieKan du ikke bare skifte baggrunden til mørk? 🤔 Det er måske ikke nok…?
Yip M36
19/07, 02:55
Profilbillede af YipNej, dabet og opslag har hvid baggrund. 😭
Jeanie K39
19/07, 02:57
Profilbillede af JeanieJa, men det gør da alligevel en del hvis man ændrer det til mørkt… ☺️
Maxii X18
19/07, 02:58
Profilbillede af MaxiiSelve debat og opslag har stadigvæk en hvid baggrund, som fylder meget af skærmen
Jeanie K39
19/07, 03:01
Profilbillede af JeanieSom jeg skrev sidst, så gør det en del at ændre baggrunden… men om det er nok, skal jeg ikke bestemme.. det er jo en individuel præference 🤷‍♀️
Yip M36
19/07, 03:35
Profilbillede af Yipeller installere F.lux der gør skærmen rødlig? 😊
laederfyr M31
19/07, 10:29
Profilbillede af laederfyrEnig Maxii homie, men indtil da kan man hente browser addon "dark mode" som sikkert er en scuffed udgave af dark mode men hva faen.
Kristo M29
19/07, 11:22
Profilbillede af Kristoprøv dark reader 😊
Chano M41
19/07, 13:37
Profilbillede af ChanoHvis du smider følgende ind som CSS override i din browser, burde du få noget brugbart.

Kunne ikke lige finde en ren CSS løsning for baggrundsbilledet, men at hente det ned, og tilpasse farverne, lægge det et eller andet sted, og derefter referere det i CSS filen, skulle gøre tricket. Det gad jeg bare ikke.

body {
filter: invert();
background-blend-mode: normal;
}

img {
filter: initial;
}

img.logoTop {
filter: initial;
}

.fa-solid {
filter: invert(75%);
}

.emoji {
color: silver;
}

#shortcut-emojis {
color: silver;
}

a {
filter:invert();
}
morten M45
19/07, 17:33
Profilbillede af mortenDer er en darkmode version 0.1 nu ved at vælge "Dark" i bunden af siden 😊
Maxii X18
19/07, 17:45
Profilbillede af Maxiitusind tak Morten ❤️ 🙏
Tim X35
19/07, 18:54
Profilbillede af TimOh dear.. jeg tror jeg venter med dark mode til den er lidt mere raffineret 😆
Kinetic M39
19/07, 19:39
Profilbillede af KineticMorten Kan farven på teksten gøres mere tilpasset I dark mode? Synes ikke tekst farven klinger så godt. Plus højre og venstre side må også gerne følge med og være sorte? 😃
laederfyr M31
19/07, 19:44
Profilbillede af laederfyrKinetic "version 0.1" :---)
Kinetic M39
19/07, 19:46
Profilbillede af KineticJeg er ærlig talt ved at være træt af, at hver gang man spørger, om noget kan justeres, så får man sådan et svar som dit f.eks. laederfyr. Der er intet galt i at gøre opmærksom på at darkmode ikke er optimalt, når det kun er center af skærmen, der gøres mørk, og ikke siderne. Ærlig talt.
Chano M41
19/07, 20:50
Profilbillede af ChanoKinetic > Tror bare Morten tog det CSS jeg skrev ovenover, og smed det ind. Og der er grænser for hvad man kan lave på 5 minutter, når man ikke rigtigt gør sig umage. 😉

Med ren CSS kan man f.eks. ikke ændre på baggrundsbilleder, det kræver man rent faktisk laver et nyt billede. Vil dog sige, at for MINE øjne er baggrunden ikke irriterende lys, men det er jo en smags sag.
Kinetic M39
19/07, 20:52
Profilbillede af KineticChano, Pas. Jeg kom med et forbedringsforslag 😉
Chano M41
19/07, 21:04
Profilbillede af ChanoJeg er helt sikker på, at kommer du med specifikke farvekoder eller CSS segmenter, så går det sikkert hurtigere med at få det implementeret. 😉
2: 01 33
22/07, 13:41
Profilbillede af 01Benyt browser plugin stylebot:
https://stylebot.dev/
(Så kan du få darkmode på alle de sider du ønsker, du skal bare selv gøre det. Relativt nemt.)

Dansk guide:
https://www.version2.dk/artikel/vaerktoejskasse-saadan-skaber-vi-et-moerkt-tema-med-stylebot-og-no-code
3: Chano M41
22/07, 15:04
Profilbillede af Chano2 - 01: Kunne også bare klikke på "Dark" i bunden. Selvom det stadig er work in progress.
4: 01 33
22/07, 15:12
Profilbillede af 013 - Chano:

Som du selv siger. WIP.
Med stylebot så kan folk også "fixe" andre sider og ting som går dem på. Might as well 😉

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Dark
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm