Jeg har spillet alle Expansions .. Nogle mere end andre. Er pt. inaktiv, men satser på at vende tilbage i det nye 😊 Som du nævner med venner og bekendtskaber, så har jeg også skabt en del IRL venner igennem det spil .. Dem der WoW Server du nævner, er det en offentlig? 😀
ja det er den kan sende den til dig vis det er
Gerne 😃 Tror jeg har smidt dig en venneanmodning allerede .. Sletter den bare efter, hvis den ikke skal ud i det 'for meget åbne' 😊
https://discord.gg/Hg83zChh
Elsker hvordan folk støtter Blizzard i tykt og tyndt selv når de laver flere fejl end nogen sinde, Det lige før man må tilstå privat servers har mindre fejl og bedre support. der bliver man ikke ligefrem truet med de vil lukke ens konto pga man står stædigt på sin "ret"
Blizzard er og bliver nostalgi efter activision tog over, men det var et fedt spil i gamle dage det må man sige
Hvad siger i til at starte på en #fresh privateserver og lave an artoguild? det havde været fee
nej ellers tak du 😃
spiller ikke privatservers
ja okay nice 👍 🥰
Jeg startede i 2005 og spiller det stadig. Har holdt pauser, men har stort set set alle raids gennem tiden 😆
Nogle expansions mere hardcore end andre. Mainer stadig den samme char som jeg startede med!
Er frisk på spille casual på en private server
LeimAsnikr
Private server har bare en bedre community og langt mindre toxic
Kommentar skjult, da bruger er slettet.
Iffemus - spiller du på nogle privat servere pt? Jeg selv spiller en smule på Ascension her og der. Har tænkt mig at prøve Turtle WoW snart. Spillede for lang tid siden på en server der hed Epic WoW der havde custom races og op til level 255 med leveling roads osv, det var hyggeligt 😃
Kristo Har spillet lidt på ascension wow, Tauri, Firestorm, Play tbc, Warmane og mange andre ikke lige kan huske eller som er gået ned 😃 er mes til blizz like wotlk, cata, mop
Iffemus - Coolio! Er også mest til så tæt på blizzlike som muligt. Har du prøvet Ascensions "Conquest of Azeroth" server? Den er ret cool, med en masse nye lore friendly classes 😃
Kristo nej det siger mig ikke så meget tror spilled på area52
Turtle wow laver en unreal 5 server der gerne skulle komme i 2025