Debat Film/serier

1: Jeanie K39
13/07, 19:27
Profilbillede af Jeanie

Horror film

Hvilke horror film og serier kan I anbefale?

Ikke alt det der med glimtende vampyrer, men mere mord, blod og spænding 🤭👌

Peterplet M36
13/07, 19:50
Profilbillede af PeterpletHvad med Hostel? 😎, der sker lidt 😆.
morten M45
13/07, 21:11
Profilbillede af mortenOndskabens hotel er i hvert fald en gammel must see klassiker 😱
Jeanie K39
13/07, 21:50
Profilbillede af JeanieDer er self. også Jaws 🦈 Tror jeg skal holde mig fra at se alle de uhyggelige horror film med hajer inden jeg skal svømme med dem på min ferie 🙈🤯

Hostel filmene er geniale! Der er vist 3 så vist jeg husker?

Ondskabens hotel er kult!! 🔥👌
MegaHiro91 M33
13/07, 22:00
Profilbillede af MegaHiro91The Forest handler om en kvinde der rejser til Japan for at finde sin tvillinge søster der skulle være forsvundet i den berygtede selvmordsskov "aokigahara" og hvordan skovens "indflydelse" langsomt driver hende og hendes guide ikke blot til vanvid men også får mistilliden til at vokse mellem dem.
Peterplet M36
13/07, 22:23
Profilbillede af PeterpletJeanie -> Der er lavet 3. 😀
Kinetic M39
13/07, 22:33
Profilbillede af KineticTja der er Saw 1 og 2, som jeg anser for at være de bedste af dem alle.

Alien filmene.
Fredag d. 13.
Halloween
Jeanie K39
13/07, 22:53
Profilbillede af JeanieAlien filmene er også kult!!
Fredag d. 13. og halloween filmene er lidt meh… de hører til 80’erne sammen med freddy krüger 🤭

The forest er genial!!
Kinetic M39
13/07, 23:12
Profilbillede af Kineticarrr Tyler Mane gør det godt i Halloween filmen fra 08. Han er god høj, så han er perfekt haha.
Peterplet M36
14/07, 01:13
Profilbillede af PeterpletJeanie 👉 Alien filmene er også super fede 🙂.
Jeanie K39
14/07, 01:14
Profilbillede af JeanieJeps 🔥 de er foreslået 👌
Luptria K39
14/07, 14:48
Profilbillede af LuptriaThe Hills have eyes 🙂
Peterplet M36
14/07, 21:10
Profilbillede af PeterpletDe er også gode Luptria 🙂👍.
Luptria K39
14/07, 21:11
Profilbillede af LuptriaEnig med Peterplet 😁

The Hills have eyes 2 er osse god btw 🙂
Peterplet M36
14/07, 21:12
Profilbillede af PeterpletJeg mente også begge film Luptria. 🙂
Luptria K39
14/07, 21:16
Profilbillede af LuptriaJa Peterplet 🙂

Angående horror serier .. supernatural og The walking dead 🙂
Peterplet M36
14/07, 21:19
Profilbillede af PeterpletSupernatural har jeg aldrig fået set 🙂

Tak for anbefalingen 😀.
Kinetic M39
14/07, 21:22
Profilbillede af KineticDer er også sci-fi/gyseren The thing. Ikke den nye version men den gamle selvf.

Og så er der The Haunting fra 99. Der er måske ikke så meget gys over den, men historien er sød imo.
Katriine K22
16/07, 18:50
Profilbillede af KatriineLige for nyligt har jeg set Fear Street pt 1, og den var egentligt meget god, så den kunne du tage at kigge på. Der er i alt 3 film i den serie, men har ikke fået taget mig sammen til at se de to andre endnu.
Ellers kan jeg også anbefale Under Paris, som handler om en monster haj, der på en eller anden måde havner i Paris' floder, og så er der en masse miljøaktivister og sådan noget spændende gøgl
Kinetic M39
16/07, 18:51
Profilbillede af KineticFår den spist de der miljøaktivister? Katriine Det er sådan set det, jeg vil vide xD
Katriine K22
16/07, 18:54
Profilbillede af KatriineKinetic hvis jeg fortæller dig handlingen, så spoiler jeg jo det hele for de andre ):

(ja, de blev fucking spist, og hende, der ikke fattede en hentydning og troede at hun var fucking hajhvisker røg som den første. Jeg frydede mig så meget over det)
Kinetic M39
16/07, 18:56
Profilbillede af Kinetic🤣 🤣 🤣 5 stjerner allerede fra mig
Katriine K22
16/07, 18:57
Profilbillede af KatriineUnderstandable, du burde se den. Der er en masse idioti i den film, som man bare kan dø af grin over
Jeanie K39
16/07, 18:58
Profilbillede af JeanieUnder Paris er ret plat…. Tænker at jeg hellere vil se Sharknado 🌪️🦈🤭
Jeanie K39
16/07, 18:59
Profilbillede af JeanieKatrine: søger rigtige gysere… ikke dumme-film man bare har lyst til at slukke for 😉
Katriine K22
16/07, 18:59
Profilbillede af KatriineDet er helt forståeligt. Sharknado er også en klassiker🕺🏼
Kinetic M39
16/07, 19:00
Profilbillede af KineticJeanie Åh klassiker!!! Den har min fætter og jeg talt meget om. Så dum en film så den er god 🤣
Jeanie K39
16/07, 19:01
Profilbillede af JeanieKatriine: 🥴🥴🥴 Ahh….. synes ellers det lugtede langt væk af sarkasme, men hver sin lyst 🤷‍♀️
Katriine K22
Profilbillede af KatriineWell, jeg har ikke set så mange gysere igen, og dem jeg har set, har været platte på visse punkter🥲 Men så var der vidst også the first omen, som omhandler nogle nonner og en kult?
Jeg har stort set kun set the conjuring og så de film, der hører til det univers
Kinetic M39
Profilbillede af KineticAutopsy of jane doe. Den burde du se Jeanie.
Katriine K22
16/07, 19:02
Profilbillede af KatriineJeanie: Jeg kan love dig for, at jeg ikke er sarkastisk, jeg beklager, hvis det kom sådan😅
Jeanie K39
16/07, 19:03
Profilbillede af JeanieJeg så the omen som 7-8 årig 🤭

Kinetic: ikke en fantastisk gyser, men den gav da nogle overraskelsesmomenter 😂

FYI - jeg har set langt de fleste gysere 😉
Jeanie K39
16/07, 19:03
Profilbillede af JeanieKatrine - jeg snakkede om min egen besked 😉
Katriine K22
16/07, 19:04
Profilbillede af KatriineJa, men er der ikke lige blevet lavet en prequel til the omen?🤔 synes jeg lige har været inde og se den, men det kan godt være, at jeg tager fejl😂
Kinetic M39
16/07, 19:05
Profilbillede af KineticJeanie. Hvad så med The thing? Altså der ikke rigtig overraskelsesmomenter i, men den er klassisk og ok for sin tids effekter.
Jeanie K39
16/07, 19:12
Profilbillede af JeanieHar set the thing.. jeg giver dig ret at effekterne er gode - for den tid de er lavet i… men den er så hamrende urealistisk i dag og effekterne er efterhånden blevet outdated så meget at man skulle tro at det blev lavet i stenalderen 🙈😂

Lidt nyere film… paranormalt… realisme… acceptable effekter… 👌
MetalSimon M28
16/07, 20:18
Profilbillede af MetalSimonVed ikke om man kalde the Predator/prey filmene horror film, selvom det også er science fiction og overlevelse film.

Ellers er der A Nightmare On Elm Street, Chucky, Friday the 13th og Evil Dead film serierne. Selvom de to sidste er lidt over i splatter universet og de første film i film serierne er også ved have nogen år på bagen.
Jeanie K39
16/07, 20:21
Profilbillede af JeaniePredator og aliens giver et godt gys - også selvom de er set en del gange 👌🔥

Nightmare on elm street, friday the 13th og evil dead er overdrevet outdated 🤭

Og Chucky er bare…. Nedern 🙈🤷‍♀️
Annika K39
17/07, 14:00
Profilbillede af AnnikaThe human centipide, der er lavet 3

Wrong turn, der er lavet 7

I spit on your grave, der er oz lavet 3
Jeanie K39
17/07, 15:16
Profilbillede af JeanieUhh!!! Human centipede (den første) var pænt nasty!! 🥴🥴🥴
Vidste godt at der var lavet en nummer 2…
Jeg må igang med at opsøge den tredje 🙏🙏🙏

Wrong turn har jeg set nogle stykker af, men husker ikke hvor mange eller hvad den omhandler.. jeg tjekker op på den 👍

Mangler at se den sidste af I spit on your grave, så det er noteret 👌
Annika K39
17/07, 15:26
Profilbillede af Annika2'eren i Human centipede, er lavet i sort/hvid, hvorfor ved jeg ik 😃 3'eren vil jeg så mene ik rigtig er noget værd, men det er nok bare mig 😃
Jeanie K39
17/07, 15:32
Profilbillede af JeanieHar ikke set hverken 2’eren eller 3’eren…
Sort/hvide film kræver popkorn og det har jeg heldigvis 🤭

Må jo fortsætte med at se dem nu hvor den første var så… ehm… ‘god’ 😂 ej, den var egentlig pænt klam!! Og der skal en del for at skræmme mig eller hvor jeg får det ubehageligt.. 🥴
Annika K39
17/07, 15:42
Profilbillede af AnnikaSå skal du ik glæde dig til 2'eren, den foregår uden bedøvelse... 😃

Pjat, den er da mega go, især hvor han skal lave stort og det går igennem de andre 🤣 😖
Jeanie K39
17/07, 16:01
Profilbillede af JeanieJeg finder popkornene frem... På den anden side... Maybe not :/
2: neeleen M31
08/08, 09:50
Profilbillede af neeleenhttp://facebook.com/groups/filmogserieranbefalinger

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Dark
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm