Hvad med Hostel? 😎, der sker lidt 😆.
Ondskabens hotel er i hvert fald en gammel must see klassiker 😱
Der er self. også Jaws 🦈 Tror jeg skal holde mig fra at se alle de uhyggelige horror film med hajer inden jeg skal svømme med dem på min ferie 🙈🤯
Hostel filmene er geniale! Der er vist 3 så vist jeg husker?
Ondskabens hotel er kult!! 🔥👌
The Forest handler om en kvinde der rejser til Japan for at finde sin tvillinge søster der skulle være forsvundet i den berygtede selvmordsskov "aokigahara" og hvordan skovens "indflydelse" langsomt driver hende og hendes guide ikke blot til vanvid men også får mistilliden til at vokse mellem dem.
Jeanie -> Der er lavet 3. 😀
Tja der er Saw 1 og 2, som jeg anser for at være de bedste af dem alle.
Alien filmene.
Fredag d. 13.
Halloween
Alien filmene er også kult!!
Fredag d. 13. og halloween filmene er lidt meh… de hører til 80’erne sammen med freddy krüger 🤭
The forest er genial!!
arrr Tyler Mane gør det godt i Halloween filmen fra 08. Han er god høj, så han er perfekt haha.
Jeanie 👉 Alien filmene er også super fede 🙂.
Jeps 🔥 de er foreslået 👌
The Hills have eyes 🙂
De er også gode Luptria 🙂👍.
Enig med
Peterplet 😁
The Hills have eyes 2 er osse god btw 🙂
Jeg mente også begge film Luptria. 🙂
Ja Peterplet 🙂
Angående horror serier .. supernatural og The walking dead 🙂
Supernatural har jeg aldrig fået set 🙂
Tak for anbefalingen 😀.
Der er også sci-fi/gyseren The thing. Ikke den nye version men den gamle selvf.
Og så er der The Haunting fra 99. Der er måske ikke så meget gys over den, men historien er sød imo.
Lige for nyligt har jeg set Fear Street pt 1, og den var egentligt meget god, så den kunne du tage at kigge på. Der er i alt 3 film i den serie, men har ikke fået taget mig sammen til at se de to andre endnu.
Ellers kan jeg også anbefale Under Paris, som handler om en monster haj, der på en eller anden måde havner i Paris' floder, og så er der en masse miljøaktivister og sådan noget spændende gøgl
Får den spist de der miljøaktivister?
Katriine Det er sådan set det, jeg vil vide xD
Kinetic hvis jeg fortæller dig handlingen, så spoiler jeg jo det hele for de andre ):
(ja, de blev fucking spist, og hende, der ikke fattede en hentydning og troede at hun var fucking hajhvisker røg som den første. Jeg frydede mig så meget over det)
🤣 🤣 🤣 5 stjerner allerede fra mig
Understandable, du burde se den. Der er en masse idioti i den film, som man bare kan dø af grin over
Under Paris er ret plat…. Tænker at jeg hellere vil se Sharknado 🌪️🦈🤭
Katrine: søger rigtige gysere… ikke dumme-film man bare har lyst til at slukke for 😉
Det er helt forståeligt. Sharknado er også en klassiker🕺🏼
Jeanie Åh klassiker!!! Den har min fætter og jeg talt meget om. Så dum en film så den er god 🤣
Katriine: 🥴🥴🥴 Ahh….. synes ellers det lugtede langt væk af sarkasme, men hver sin lyst 🤷♀️
Well, jeg har ikke set så mange gysere igen, og dem jeg har set, har været platte på visse punkter🥲 Men så var der vidst også the first omen, som omhandler nogle nonner og en kult?
Jeg har stort set kun set the conjuring og så de film, der hører til det univers
Autopsy of jane doe. Den burde du se Jeanie.
Jeanie: Jeg kan love dig for, at jeg ikke er sarkastisk, jeg beklager, hvis det kom sådan😅
Jeg så the omen som 7-8 årig 🤭
Kinetic: ikke en fantastisk gyser, men den gav da nogle overraskelsesmomenter 😂
FYI - jeg har set langt de fleste gysere 😉
Katrine - jeg snakkede om min egen besked 😉
Ja, men er der ikke lige blevet lavet en prequel til the omen?🤔 synes jeg lige har været inde og se den, men det kan godt være, at jeg tager fejl😂
Jeanie. Hvad så med The thing? Altså der ikke rigtig overraskelsesmomenter i, men den er klassisk og ok for sin tids effekter.
Har set the thing.. jeg giver dig ret at effekterne er gode - for den tid de er lavet i… men den er så hamrende urealistisk i dag og effekterne er efterhånden blevet outdated så meget at man skulle tro at det blev lavet i stenalderen 🙈😂
Lidt nyere film… paranormalt… realisme… acceptable effekter… 👌
Ved ikke om man kalde the Predator/prey filmene horror film, selvom det også er science fiction og overlevelse film.
Ellers er der A Nightmare On Elm Street, Chucky, Friday the 13th og Evil Dead film serierne. Selvom de to sidste er lidt over i splatter universet og de første film i film serierne er også ved have nogen år på bagen.
Predator og aliens giver et godt gys - også selvom de er set en del gange 👌🔥
Nightmare on elm street, friday the 13th og evil dead er overdrevet outdated 🤭
Og Chucky er bare…. Nedern 🙈🤷♀️
The human centipide, der er lavet 3
Wrong turn, der er lavet 7
I spit on your grave, der er oz lavet 3
Uhh!!! Human centipede (den første) var pænt nasty!! 🥴🥴🥴
Vidste godt at der var lavet en nummer 2…
Jeg må igang med at opsøge den tredje 🙏🙏🙏
Wrong turn har jeg set nogle stykker af, men husker ikke hvor mange eller hvad den omhandler.. jeg tjekker op på den 👍
Mangler at se den sidste af I spit on your grave, så det er noteret 👌
2'eren i Human centipede, er lavet i sort/hvid, hvorfor ved jeg ik 😃 3'eren vil jeg så mene ik rigtig er noget værd, men det er nok bare mig 😃
Har ikke set hverken 2’eren eller 3’eren…
Sort/hvide film kræver popkorn og det har jeg heldigvis 🤭
Må jo fortsætte med at se dem nu hvor den første var så… ehm… ‘god’ 😂 ej, den var egentlig pænt klam!! Og der skal en del for at skræmme mig eller hvor jeg får det ubehageligt.. 🥴
Så skal du ik glæde dig til 2'eren, den foregår uden bedøvelse... 😃
Pjat, den er da mega go, især hvor han skal lave stort og det går igennem de andre 🤣 😖
Jeg finder popkornene frem... På den anden side... Maybe not :/
http://facebook.com/groups/filmogserieranbefalinger