Personligt bruger jeg Disney+ mest, især fordi de har nogle gode serier fra Star og film fra Searchlight! 😊
Den bedste tjeneste er den der har det du har lyst til at se. Der er efterhånden ikke meget overlap, så hvad der er bedst, er mest et spørgsmål om, hvad du har lyst til at se.
Jeg bruger kun gratis streamingtjenester.
Efter de gik fra at have et par streamingtjenester til 117, gider jeg simpelthen ikke mere.
Der er mange gode, kan ikke sige der er en der er den bedste 🙂, men jeg bruger mest TV2Play og MAX.
Jeg tror ikke længere på at det er rentabelt at være "loyal" til en specifik streamingtjeneste.
Tag en måned ad gangen på dem der har indhold man følger, binge det og hop videre til den næste.
Eh. Streamingtjenester er blevet til det de erstattede. Kanaler og reklamer. Jeg går helst en gratis vej, for at undgå den monopol-kultur de har adopteret, og frustration over at skulle skifte mellem dem for at se det jeg gerne vil.
max viaplay og netflix
Er meget enig med Chano i, at hvilken streamingtjeneste du vælger afhænger af hvad du gerne vil se.
Vi har et par stykker; Netflix, Viaplay, Max, TV2 Play, - har også tænkt på at skippe Viaplay, men der ligger en serie på, som jeg rigtig gerne vil se 😉
Jeg betaler for TV2 Play og MAX (MAX betaler jeg 50-60 kr. fordi jeg oprettede det i sin tid, da HBO Nordic kom til Danmark).
Jeg bruger også
dr.dk/tv, som jo er DRs streamingtjeneste.
Nogle gange vælger jeg også at oprette en bruger hos Amazon Prime, da de har enkelte serier, som der ikke findes andre steder.
jeg har både Disney+, Netflix, Max, Skyshowtime, Viaplay, TV2+. Normalt ser jeg disney+ og Netflix. men når der er Robinson ser jeg viaplay. og når der er Forræder eller stormester så er jeg ovre på tv2+