Debat Kærlighed

Af tidligere bruger
12/07, 01:47

kærlighed kommer og går🙂

kærligheden er en stor ting i livet🙂 Man må tage det som det kommer🙂

silkehale K31
12/07, 16:48
Profilbillede af silkehale

Ja, det har du ret i. 😊
Det er vigtigt ikke at stresse rundt, for så holder tingene sjældent. 😊
Det er meget vigtigt at kæmpe for kærligheden, men nogle gange er det ikke tiden og kræfterne værd. 😊

Manndrop M28
12/07, 23:02
Profilbillede af Manndrop

Tror jeg er nået et punkt hvor der skal et mirakel til for at finde nogen igen, men har da heldigvis accepteret det for længe siden

silkehale K31
13/07, 01:37
Profilbillede af silkehale

Alt tager sin tid og sker hvis det er meningen. 😊

Bastiandillermand M29
13/07, 12:22
Profilbillede af Bastiandillermand

Håber jeg snart finder kærligheden og en der vil være sammen med mig og tag mig som jeg er

Hyksi M33
14/07, 15:16
Profilbillede af Hyksi

Okay jeg bliver nød til at blande mig her🤣

Kærligheden kommer og går ikke. Enten er den der, ellers er den ikke. Det ved man allerede fra starten af. Enten kæmper man for at den blir. Ellers lukker man bare ned og lader den forsvinde... Så kort og godt. Yder du en indsats så er kærligheden der💪

TheCillitBang M28
15/07, 20:00
Profilbillede af TheCillitBang

Hyksi - Nu blander jeg mig også lige 🙏

Jeg tror måske der menes at kærlighed er skiftende? F.eks. hvis man nu havde haft en kæreste i 5min. for så at flirte med en ny i 5min. efter en ny i 5 min. osv. 169 gange.. 🥰

Missebabe K33
19/07, 10:39
Profilbillede af Missebabe

Kærlighed er værd og kæmpe for. Så det med og have mere endnu en. Er nok ikke så smart. Når piger snakker sammen.

LaLilleChris K36
20/07, 15:58
Profilbillede af LaLilleChris

Og det gør den bare. Lige som man troede der var noget ægte, viste det sig ikke at være det. Men har lært man skal blive ved med at tro på det nok skal komme, så skal det nok ske, en dag 😊

P.S. Fint debatoplæg 😊 👍

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Lys/mørk
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm