Debat Politik

1: Otuzniak M30
12/07, 00:12
Profilbillede af Otuzniak

Hvis der var valg til Folketinget nu...

Hvad ville du så stemme og hvorfor? Er det anderledes fra, hvad du stemte ved forrige folketingsvalg? Er det anderledes fra, hvad du stemmer til kommunalvalg og Europaparlamentsvalg?

Toppe M32
12/07, 00:37
Profilbillede af ToppeJeg ville gerne brænde min stemmeseddel live. Jeg forstår dog, at det er ulovligt.

Der er absolut, og jeg mener virkelig absolut, ingen der er værd at stemme på.
De tjener allesammen dem selv. Hvis ikke andet, er de alle eneparti.
Herakles M49
12/07, 15:27
Profilbillede af Herakles"Stabilt demokrati"hvis de var opstillingsberettiget 😉
mikkel500 M30
12/07, 19:24
Profilbillede af mikkel500Radikale Venstre
Mylar M33
13/07, 01:35
Profilbillede af MylarNye Borgerlige lige som Jeg stemte på til sidste valg.
Kinetic M39
13/07, 01:43
Profilbillede af KineticJeg har ikke stemt i adskillige år, og årsagen er, at det er for stor en børnehave derinde på Christiansborg, og jeg stoler på absolut ingen derinde.
Toppe M32
13/07, 03:46
Profilbillede af ToppeKinetic, ja ikke stem på flere partier 🙈
Tordenbuks94 M30
15/07, 00:25
Profilbillede af Tordenbuks94Har været lidt over det hele gennem tiden, men har generelt set rykket mig meget fra blå blok over mod rød. Jeg ved ikke helt hvad jeg kommer til at stemme på endnu. Det kommer meget an på hvad de enkelte personers mærkesager er, og om de har været ærlige indtil nu.
Skoll M31
15/07, 10:58
Profilbillede af SkollToppe

Jeg tror sku ikke der er nogen lovgivning der forhindrer dig i at brænde din egen stemmeseddel live. Du må nok ikke brænde andres, men du må da gøre som det passer dig med din egen, så længe du overholder stemmehemmelighed? 😜

Otuzniak

Til folketing og EU stemmer jeg typisk så rødt som muligt. Enhedslisten får eksempelvis aldrig magten, men jeg ser det som en god ting at de lige nøjagtig har magt nok til at råbe højt, hvis de større partier laver noget lort.

Til kommunalvalg kigger jeg meget tættere på hvad kandidaterne vil og hvor realistiske deres mål er, og vurderer hvad jeg vil stemme ud fra det.
Bilmik M36
15/07, 19:58
Profilbillede af BilmikIkke nogen for vi har ikke demokrati i danmark
Skoll M31
15/07, 20:27
Profilbillede af SkollHvad har vi så?
2: Iceman4409 M38
04/08, 20:28
Profilbillede af Iceman4409Kinetic 👍 👍 👍 denne gang ville jeg stemme Liberal Alliance
Bilmik 👍 👍 👍 the matrix is real 🙏

Log ind for at kommentere.

Regler Privatliv Cookies Dark
Føj Arto til hjemmeskærm

Tryk Del ikon og så
Føj til hjemmeskærm